|
|
Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.Snygg bajonett du har där Xarzus. Ser mycket bättre ut än min med sitt fejkade bakelit grepp som är gjort av billig plast. Och ja, livet är mer komplett med en bajonett.
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.@ Merkel
Skojar du eller? Ditt blandade gear (vilket är fett RS), och bilder är bland det bästa jag sett. Klockren realism, ser riktigt autentiskt ut.
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.Merkel: Håller med Tibby, det är en riktig autentisk känsla över gearet och nästan de bästa bilder jag sett från ww2 avdelningen på länge
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.tack det va kul att höra
fotografen tackar också mycket hjärtligt (Sofie Persson)
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.Jag håller faktiskt med de föregående, extremt trevliga bilder, det är också trevligt att se lite nya Ansikten inom hobbyn
2nd Armored Division WW2[Quartermaster]
In space no one can hear your German techno music ! Ёхан Халлстром ! Affärsredovisning
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.jag och min kompis fjun (fredrick) har en del prylar och tänkte åka på nästa ww2 spel, förmodligen som ett mg team ifall jag får tummen ur och sparkar igång mg42 an någon gång. annars blir vi schmeisser pojkar.
Re: Diskutera bilderna i WW2 bildtråden.Merkel som du säger är det ju en hel del blandat men det ser ändå helt OK ut! Du fångar looken jävligt bra på ett sätt. Känns äkta och ärligt.
Bra jobbat! |