Jag, Ocean, Orvegren, Lajjvo och IS-man medverkar på bilderna.

Nästan samma kitlist's som i mitt tidigare inlägg.
|
|
Visa din Brittgear
47 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Visa din BrittgearFår väl bjuda på lite bilder från oss i TTW från förra helgen's Mercs IV, blöta o danna!
Jag, Ocean, Orvegren, Lajjvo och IS-man medverkar på bilderna. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nästan samma kitlist's som i mitt tidigare inlägg.
Re: Visa din BrittgearSlänger upp två biler som togs på mig i helgen
![]()
SDG7 - My tank is siezed up, the rotor blades are falling of the helicotpers, the guns have caught fire, my rifle is jammed, my boots are melting and I'm awaiting further intructions!
Affärer
Re: Visa din BrittgearLite bilder på mitt desert kit från RTB
![]() ![]() Bjudas på lite vatten från Droppens camelbak. =) ![]() Slänger upp en kitlist sen när jag orkar. Special Deployment Group VII - Mr. T
Att klaga är som att sitta i gungstol - Du har något att göra men du kommer fan ingen vart.
Re: Visa din BrittgearNågra små uppdateringar
Britiskt Parakruka Hjälmdok i Desert DPM med bortagen resår Choclate Chip nät Gummi från bildäck Cat Eyes Petzl Tactica Xp (Tror den heter då?) Rhino Mount PVS-14 (Dummy) Team killer
Special Deployment Group VII
Re: Visa din BrittgearThe Royal Scots durring the Danish milsim/consim game in Brikby in July 2010.
The game was set in something like Kosovo with Albanier and Servers and some romaer ![]() ![]()
Higgings, The Royal Scots
After all, you never really own a Land Rover. It owns you, often with ruinous consequences for your bank account.
Re: Visa din BrittgearUKSF WIP
http://i176.photobucket.com/albums/w184 ... RSNPIS.jpg http://i176.photobucket.com/albums/w184 ... G_0748.jpg Citat: "Det ni andra kallar helvetet, kallar Opus för hem !"
Mina affärsredovisningar GBGF - Task Force Black(Gbg´s finest)
Re: Visa din BrittgearSom mannen åvan.
Jag har aldeles nybörjat så det är väldigt WIP. ![]() Mich 2000 + mount RAV 3x shingle 1x paraclete 556 pouch 1x large gp pouch x 2x 9mm pouch x DDPM smock x UCP byxor i ACU snitt x Flight gloves. C8cqb. x = RS Ge gärna förslag på vad jag ska lägga till. Jag vet vad jag har tänkt lägga till men idéer från andra är altid bra. Det enda bestämda är att jag ska köra lårhölster istället för serpa på bröstet.
47 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|