Airsoft-entrepot.fr

Fred
Played Since: 2013

Airsoft-entrepot.fr

Postby Fred » 27 March 2015, 09:46

Hemsidan: http://www.airsoft-entrepot.fr

Airsoft-entrepot är en fransk internetshop baserad i Paris, säljer endast över internet. Beställde nyligen lite VSR delar (Laylax 550mm, AA Hopup chamber mfl) från dessa, mycket pga dollarn gått upp i pris men euron stannat kvar så varför inte? Priserna generellt är rätt bra, sidan är dock på franska men jag klarade mig ändå. De har även ett väldigt smidigt chattsystem på kontona som jag önskar fler butiker hade - man helt enkelt har en chatt öppen kring ordern så man slipper skicka en massa e-post. De svarade på bra engelska och väldigt snabbt.

Alla delarna var som de skulle vara och allt var i lager som de sa. Frakten kostade 25 euro och gick via Colissimo vilket blev Posten hemleverans i Sverige. Räknar man med allt så blev beställningen billigare från airsoft-entrepot än från Kina exkl tull. Antagligen pga dollarn gått upp och att 550mm pipa skickas via UPS och då blir frakten blir dyrare - kring 500-600kr och då kommer tull definitivt sedan också.

Mycket nöjd 5/5

Pockie
Played Since: 2015

Re: Airsoft-entrepot.fr

Postby Pockie » 17 May 2017, 12:58

Typ en veckas frakt, väl förpackat. Nöjd med upplevelsen och skulle utan tvekan beställa därifrån igen om jag behöver det.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Return to “Omdömen om Återförsäljare”