pmairsoft

jonnypower

pmairsoft

Postby jonnypower » 12 September 2015, 17:36

Hej !

Beställde trigger board och lite annat skojj från pmairsoft måndag kväll.
Skickades samma dag och jag hade sakerna på tisdagen !

Det är även första gången ett företag hör av sig efteråt och undrar hur allting gått, otroligt bra enligt mig !

Får 5/5 för bra priser, snabb frakt och otroligt trevlig och snabb att svara på messenger (facebook) om jag undrar över något.

livewire
Lag: QoT / Спарта
Played Since: 2014

Re: pmairsoft

Postby livewire » 13 September 2015, 08:53

Ordered a QD connector, arrived the next day and even had a PM to say it was sent, excellent service and excellent guys, many thanks-James
Native Swinglish speaker, I swing both ways!

[S1] Snygg
Lag: Task Force 916/Gungnir
Played Since: 2009

Postby [S1] Snygg » 20 October 2015, 23:23

Jag har varit in med både mina egna och lagkamraters bössor personligen till PM Airsoft.
Min gamla CTW väcktes till liv efter att Genocide snabbt letat reda på att signalkablarna till bakre kretsen gått sönder. Bössan fick en ny bakre krets från e-tiny och spann på som vanligt igen.
Alla PTWer i laget har varit inne och fått diverse modifikationer hos PM Airsoft, allt ifrån ny el/montering av KDM-hop kombinerat med AEG-innerpipa till att byta utgångshastighet på våra cylindrar.

Helt smärtfritt, och kontakten är superb. Då jag bor inom bilavstånd från Genocide så har jag inte behövt skicka eller få några saker skickade till mig, men det är alltid lika trevligt att fara förbi och snacka lite skit i samband med att droppa av/hämta upp prylar.

Vi blev totalt räddade av PM Airsoft i samband med Berget då det verkade som att alla PTW-vänliga kulor med kulvikt över 0.25g var helt slut. (Eller så var vi rekordkassa på att leta i resterande butiker i detta avlånga land). Hursomhelst så fick vi prova ett gäng G&G-kulor och vi hämtade upp ett par lådor i samband med att vi åkte ner till Berget.

Nu iom. vinteruppehållet så kommer vi alla att lämna in våra PTWer för en ordentlig översyn av prylarna, och vi känner oss trygga med att lämna in det till några som faktiskt vet vad dom pysslar med.

PM Airsoft prissätter sina tjänster och varor rätt, och är smidiga att ha och göra med både in och off game.

5 av 5 toasters från samtliga i TF Gungnir!
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 647#p98647
Finns på Instagram under namnet: @whopper.gungnir

fleshhound
Lag: BOPOH
Played Since: 1998

Postby fleshhound » 4 November 2015, 13:47

Suveränt!

Har haft det stora nöjet att göra affärer med PM-airsoft.

Helt klart den trevligaste säljaren jag haft att göra med på mycket lång tid. De har en mycket trevlig och hjälpsam attityd. De vänder på varje sten för att hitta en lösning som passar Dig.
Priserna är överlag konkurrenskraftiga och leveranserna är blixtsnabba. Där är inga långa ledtider där man vänttar på att ordern skall behandlas, analyseras, packas och kontrolleras en extra gång innan paketet läggs i ett hörn i väntan på att någon skall orka bära det till en speditör. Fick besked om att varorna var hos säljaren och skulle postas samma eftermiddag, dagen efter kunde jag hämta ut paketet hos mitt ombud.

Säljaren är genuint intresserad av kundens önskemål / ideer, och månar verkligen om att kunden skall vara nöjd med affären. Säljaren skickar uppdateringar om orderns status och frågar till och med om varorna var till belåtenhet. Personalen på PM Airsoft är både kunniga och genuint intresserade av hobbyns utveckling. De tvekar inte inför annorlunda utmaningar och ger raka besked på frågor, eller ger ett ärligt svar om att de inte har en aning om hur kundens suspekta önskemål kommer att fungera i realiteten.
Med hjälp av PM Airsoft har jag kunnat bygga ihop en bössa enligt mina önskemål, med flera special- / customlösningar, och dra på trissor...det fungerar som det skall.

PM Airsoft är en säljare som jag verkligen kan rekommendera, både till medspelare och motspelare. Jag hoppas verkligen att de kan fortsätta hålla flaggan högt under en lång tid framöver.

+ Kompetenta
+ Flexibla
+ Prissättning
+ Kontakter med tillverkare / leverantörer
+ Kommunikation
+ Betalningsalternativ (Swish framför allt)
+++ Jäkligt trevliga

- Kliar mig i huvudet, och ber att få återkomma den dagen jag hittar något.

/ Rikard
** BOPOH Fleshhound, в середине птичье гнеэдо **

Edholm
Lag: ASOG
Played Since: 2003

Postby Edholm » 19 December 2015, 23:36

Beslöt mig för att investera i en Wolverine FGL-slang till min Inferno-motor.
Slängde iväg en beställning vid 15:00-tiden, betalade med deras Swish-alternativ (jäkla smidigt!) och följande dag 10:37 SMS´ar PostNord om att min vara ligger hos ombudet.
18:30 samma kväll satt sagda FGL monterad, tätad och klar i bössan.
Helt underbart snabbt!
Kan inte annat än varmt rekommendera PM Airsoft, och ser fram emot, to.m längtar, till nästa köp.
Edholm a.k.a callsign "Brorsan" [ASOG]
Friskt kopplat är hälften brunnet
Mina affärsredovisningar

Fubar
Lag: Independent Contractor
Played Since: 2013

Postby Fubar » 13 February 2016, 13:30

Ett annorlunda omdöme....
Kontaktade PM Airsoft och frågade ifall de skulle ta in Mancraft inom en snar framtid.
Tyvärr var så inte fallet, just då iaf.
Ändå tog de sig tid att svara på alla mina frågor jag hade om Mancraft, hpa och allt annat.
Vad jag behövde för att köra med CO2, vilken adapter jag behövde ifall jag skulle köra HPA med min Ninja rigg osv.
Det kallar jag kundservice!!
Fast att de inte hade produkten jag eftersökte lade de ändå ner tid på mejlande fram och tillbaka, för att besvara frågor!

Jag besjunger deras namn!!!
“War is young men dying and old men talking"
---------------------------------------------------------------------------------------
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... ilit=fubar

Clinch
Lag: LAB
Played Since: 2013

Postby Clinch » 10 May 2016, 22:43

Har under de senaste veckorna ägnat mig åt att bygga ihop en Daytona, och har då behövt beställa in vissa udda delar som är svåra att få tag på till mitt bygge. Alla dessa fanns inte i lager eller ens i deras ordinarie sortiment, men Magnus var oerhört hjälpsam i att ta hem dem från sina kontakter i asien, och till ett suveränt pris dessutom. Köpte även två lufttankar av märket Safer som nyligen köpts upp av Dye, vilket har ökat priset något. Trots detta, utan att jag bad om det, skrev han ner priset med 15% så det landade på ungefär så mycket som det kostade innan.

Magnus har fått stå ut med dussintals dumma frågor under veckorna från mig som total HPA-nybörjare, och han har alltid varit snabb att svara på mail eller t o m genom att ringa upp om det varit mer bråttom. Samtliga svar har tydligt visat på stor kunnighet och varit väldigt trevliga i ton. Har något inte gått att fixa med detsamma så har han tagit fram en smidig speciallösning för att få allt att gå vägen ändå.

Så snart som alla produkter inkommit till honom från återförsäljarna så gick det väldans snabbt. Varorna skickades på en måndag och var framme hos mig på tisdag förmiddag.

Jag har handlat från åtminstone ett tiotal återförsäljare genom åren, och detta är första gången jag verkligen brytt mig om att skriva en recension. Verkligen suverän butik! Rekommenderas varmt!

mouse
Admin
Lag: FMI
Played Since: 2006

Postby mouse » 18 May 2016, 16:10

Skickade för nästan ett halvår sedan min DTW för att få e-tiny installerat.
Patrik och Mange löste alla logistiska problem utan knussel, men jag fick ett konstigt missljud när uppern satt på(skickade bara lowern till PMairsoft).

Såhär ett halvår senare har jag med patriks hjälp löst problemet med missljudet och jag är supernöjd med all service man får från PMairsoft sett till den peng man betalar.
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Dimage
Lag: Kangals
Played Since: 2007

Postby Dimage » 25 February 2017, 02:12

Man kan inte vara annat än nöjd över den service man får från PM Airsoft.
Jag gjorde beställning på komplett Mancraft kit till min AW.338
Bad dom att kolla så att jag inte missade något som kunde vara bra att ha eller valt något som var onödigt.
Fick ett kanon kit med alla dom extra delar som kan behövas under kommande säsong.
Jag är super nöjd och har redan hunnit med att rekommendera dom till kamrat som behöver Mancraft han med..

Päronploppen
Lag: Wolverines
Played Since: 2002

Postby Päronploppen » 2 May 2017, 19:19

Beställde 10 flaskor Guarder powerup gas av PMairsoft. Magnus på PMairsoft ringde upp mig och förklara att han var tvungen att dela upp paketet till tre paket istället då Schenker inte ville frakta all gas i ett paket. Nu var det långledigt och så annars hade jag nog haft sakerna redan i fredags, hämtade ut sakerna idag (tisdag). Grymt bra service hela vägen av PMairsoft.
Kommer garanterat beställa mer av dessa herrar.
Dom får 10/10 gasflaskor i betyg av mig.
Vad är det hääääääär, men här ska inte vara nåt järnrör...
Miljöpartiet kör med språkrör och Sverigedemokraterna kör med järnrör...

Muther
Lag: Muther
Played Since: 1999

Postby Muther » 22 October 2017, 12:28

Not a great experience.

Ordered a Mancraft build on a SW M24.

After 10-11 months and lots of chasing and requests for refunds the gun was delivered, however the nozzle was rammed into the hop unit destroying both.

Issue was raised and replacement parts were promised. After another 4 months nothing had materialised. This resulted in an additional refund request which was provided on the parts ordered from PM.

However I am left with an M24 which isn't functioning, an after market hop unit that was destroyed while with PM. So lost about 2400kr despite refund.

Had to chase for information at every stage. I would not recommend them, easily the worst and most disappointing experience I have had while involved in airsoft. Best avoided.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Return to “Omdömen om Återförsäljare”