m1tactic.com

mehailz
Lag: ODA-036 "STALKER"
Played Since: 2009

m1tactic.com

Postby mehailz » 8 January 2019, 20:04

Jag och laget beställde patches här via. Inget speciellt, var ID patches, i multicam med svart text.

Tillverkning skulle ta 2-15dagar. Efter 18-19dagar kontaktar jag dem och frågar om jag kan få en tracking länk då jag inte fått något mail alls. Då skriver dom bara att det tar lång tid och dem är påväg samt är framme inom 10dagar. 20+ dagar senare, så har jag försökt få tag i dem på whatsapp och mail som är deras enda kontakt sätt och förstår att dom läser men ej svarar. Då blir man lite förbannad då jag förstår att dom inte skickat något alls från första början.

Tar ut ett paypal claim, vilket som tar dem in i sista sekunden att svara på och där länkar dom tracking info. När man då trackar med nummret så ser man att frakten var beställt 40minuter tidigare och inte ens elektronisk leverans information var ifyllt.

6-7 dagar efter det dök dem upp. Så runt 2 månader...

Slutgiltig summering och betygsättning: Skiten kom ju fram men tog ju längre tid än att beställa en custom plate carrier nästan. Dessutom ljuger dom kunderna rakt i ansiktet. (P.S - Deras engelska är icke-existerande, så förvänta er ingen bra kommunikation när ni väl får det.)

1/5 - Lär aldrig beställa där ifrån igen p.g.a oprofessionellt utförande.

Return to “Omdömen om Återförsäljare”