Söker lag i Skaraborg med omnejd

Hitta lag, föreningar, spelare eller annat.
Revan
Played Since: 2016

Söker lag i Skaraborg med omnejd

Postby Revan » 15 December 2016, 19:27

Hej!

Jag heter Peter och är 29 år gammal. Är grön som en avokado när det kommer till att faktiskt utöva airsoft men har följt hobbyn ett par år utan att dyka in i den, tills nu. Därför söker jag ett aktivt lag med ett bra gäng. Först och främst skulle jag vilja hitta ett lag som fokuserar på utomhusspel och milsim, desto seriösare desto bättre men skulle säkert trivas med ett halvseriöst gäng också i brist på annat. Men om ni mest drar på er halloween kostymer och springer runt med dubbla MP7or på CQB banor är jag nog inte killen för ert gäng (all respekt till de som vill spela airsoft så, men det är inte för mig).
Jag är snabblärd och bra på att lyssna, i god fysisk form om detta spelar någon roll för er. Har stabil inkomst så inga problem att köpa in olika typer av camo för att passa lagets look. Har för närvarande ett set M90 och OD på övrigt gear.

lubbe
Lag: Spearhead
Played Since: 2007

Re: Söker lag i Skaraborg med omnejd

Postby lubbe » 1 January 2017, 19:52

Vi är ett gäng på ca 20pers som spelar tillsammans med lite andra lag häromkring (Skövde) och du är mer än gärna välkommen.
Vi har allt från superseriösa spelare till knallgröna nybörjare, dock inga halloween-kostymer än :)
Vi brukar lira på en utomhusbana med både skog och bebyggelse men har i dagsläget lite span på andra framtida banor också.

MadMartigaN
Lag: SKAF
Played Since: 2015

Postby MadMartigaN » 8 January 2017, 18:09

Hej!
Du har SKAF ;) Trevlig förening men många medlemmar.
Hemsida: skbairsoft.se
lubbe wrote:Vi är ett gäng på ca 20pers som spelar tillsammans med lite andra lag häromkring (Skövde) och du är mer än gärna välkommen.
Vi har allt från superseriösa spelare till knallgröna nybörjare, dock inga halloween-kostymer än :)
Vi brukar lira på en utomhusbana med både skog och bebyggelse men har i dagsläget lite span på andra framtida banor också.
Sorry om jag kapar tråden!
Kan man hänga med någon gång @lubbe ? :D

lubbe
Lag: Spearhead
Played Since: 2007

Postby lubbe » 10 January 2017, 16:12

Absolut!
Finns alltid plats för nya kamrater :)

Return to “Airsoftlag och föreningar”