Spelare/lag Norra Skåne/Markaryd/Älmhult

Hitta lag, föreningar, spelare eller annat.
RasmusAnt

Spelare/lag Norra Skåne/Markaryd/Älmhult

Postby RasmusAnt » 14 September 2018, 22:03

Önskar kontakt med spelare/lag som spelar i Norra Skåne, Markaryd eller Älmhults området och som kan tänka sig välkomna en intresserad som har spelat airsoft för 14 år sedan som nu återfått intresset för spel utomhus.

Väl mött!

Mvh Rasmus

Evojenza
Played Since: 2018

Re: Spelare/lag Norra Skåne/Markaryd/Älmhult

Postby Evojenza » 23 September 2018, 19:43

Hej. Är själv nybörjare. Både jag och sambon började för någon månad sedan. Vi spelar dock inomhus men är sugna på att testa ute. Vi har hittills bara spelat i Vinslöv. Ska testa Ljungby nästa gång.
Tyvärr verkar det som det inte är mer än vi som spelar här.

Mvh Jens

RasmusAnt

Postby RasmusAnt » 23 September 2018, 21:38

Hej Jens

Är även nybörjare här. Ni får gärna höra av er om ni ska åka på något spel eller om intresse finns för att dra ihop ett "söndagsspel" på en plats där det är OK att spela på.

Man får hoppas att det finns fler i trakterna runt omkring oss som har intresset och vill spela, det är väl lite trögt i början att få ihop folk kan jag tänka mig.

Evojenza
Played Since: 2018

Postby Evojenza » 1 October 2018, 00:06

Hej.
Ja jag här gärna av mig om vi ska på spel. Kul att samåka kanske? Har släkt som äger en del skog i norra Skåne som vi får spela på om intresset finns. Får man fråga var du bor? Kan ta det via pm om så önskas.
Mvh Jens

Piratesque

Postby Piratesque » 1 October 2018, 10:39

Är också nybörjare som bor inte alls långt från Markaryd. Har suttit och lärt mig mek under några månader men aldrig kommit till skott vad gäller spel. Spelade paintball för många år sedan.

Return to “Airsoftlag och föreningar”