Söker lag/förening runt Uppsala-området

Hitta lag, föreningar, spelare eller annat.
HelsRike

Söker lag/förening runt Uppsala-området

Postby HelsRike » 26 November 2018, 18:19

Hej allesammans,

Som titeln avslöjar letar jag efter ett lag/en förening att spela med, runt Uppsala. Jag har ingen bil så jag är tvungen att ta buss/tåg (eller min Rawbike, Sgt. Sparks :P).

Om mig mycket kort: Är 30 år och är generellt lugn och tycket bra sportsmanship är A och O i alla sporter, inte minst airsoft. Jag är ute efter att träffa andra likasinnade :)

Testade paintball för flera år sedan, hyresmasken immade igen och det var värdelöst. Motståndarlaget hade automatvapen och jag stod där halvblind med ett semi-automatiskt vapen :P

En kompis lyckades dock övertyga mig att pröva airsoft och fixa lite catcrap/bättre mask för att undvika imma, vilket fungerade väl (om än inte 100%). Och nu är jag fast, helt såld på airsoft.

Jag är en nybörjare så klart men jag brukar lära mig snabbt när jag verkligen känner för något. Har lite utrustning så jag behöver inte hyra. Håller på att träna med den nu, inte bara sikta och sådant utan lite mer därtill.

Jag tänkte köra nu under vintern, är med på CQB och även "vanlig" typ av spel, inne eller ute – vill testa allt :)

Return to “Airsoftlag och föreningar”