Airsoft i Dalarna

Hitta lag, föreningar, spelare eller annat.
Schh
Lag: SPT/LPDS

Airsoft i Dalarna

Postby Schh » 17 November 2012, 01:02

Prövar att få lite koll på alla airsoftare i Dalarna med denna tråd, skriv stad, inriktning och lag/söker lag. Försök hålla nere chattandet så det blir lätt att hitta!

Börjar med mig då..
Jag heter Max spelar ussf eller uksf beroende på humör i lag som mer eller mindre söker folk. Håller till i Borlänge trakten

Nielsen

Re: Airsoft i Dalarna

Postby Nielsen » 17 November 2012, 01:35

Nielsen här i västerdalarna, spelar ihop med GRU 13 som ryssar, vi har också "Boblegebul" i leksand, spelar i samma lag som mig.
Försöker spela i Borlänge när tillfälle ges, när jag är ledig och det arrangeras spel dvs.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

twoface
Lag: Airsoft Wolf Division
Played Since: 2006

Postby twoface » 10 June 2014, 12:14

Jimmy här från Avesta, tillhörde tidigare A.S.R.T. ( Avesta Sniper Recon Team) men lade sedan några år tillbaka airsoften på hyllan och har precis tagit upp bössan på nytt och tänkte köra igång men då laget är upplöst står jag solo för tillfället.

Min gear/inriktning är lite mixat för tillfället men har Woodland uniform för sommar och vinter sen lagtiden men även M/90. Som ensam krigare klär jag mig efter humör ;-)

Tänkte sikta på ett premiärspel i goa gamla tjärnan snart när sista grejerna kommit på posten :-)

JFnorberg
Played Since: 2014

Postby JFnorberg » 5 July 2014, 00:04

Felix

Härstammar från Falun och försöker hålla mig i hemtrakterna, har spelat på en väldigt låg nivå tidigare utan någon uniform som hellst men nu tagit upp det igen på en seriösare nivå.
Strävar inte efter att efterlikna något verklighetstroget ur militärvärlden just nu men mitt gear ser vettigt ut, har en "lövjacka" en chestrig i multicam och är på jakt efter ett par schyssta brallor till min outfit.

När jag spelar gillar jag att smyga mig fram en bit innan eld öppnas, har alltid varit och kommer förmodligen alltid vara relativt "sneaky"
Spelar inte CQB.
Gör allt för att ha så roligt som möjligt.

tack för mig :)
Jobbar med hamburgare.
Äter hamburgare.
Vill bli en hamburgare.

kEyTeN
Played Since: 2015

Postby kEyTeN » 24 January 2015, 15:43

Hej.
Jag heter Hasan är ny i Sverige o bor i Borlänge, är från Syrien sån har jag en erfarenhet med riktiga vapen haha.
Vill lära känna nya människor i Borlänge som tycker om airsoft, som kan oxå ge råd för jag vill köpa min första rifle!
Och om det finns nåt lag jag kan gå med.

Return to “Airsoftlag och föreningar”