Vad tycker ni med ljud enheter på våra replicor.

Vad är nytt i Airsoftvärlden? Alla nyheter utom evenemang.
adis123
Played Since: 2016

Vad tycker ni med ljud enheter på våra replicor.

Postby adis123 » 13 August 2017, 23:16

https://www.youtube.com/watch?v=4JlwUCgEfvo Airsoft Reality Module(A.R.M.) Muzzle smoke device

Jag såg denna video och tyckte att det var rätt häftig med ljudet elden och röken. Men min fråga är vad tycker ni om såna ljud enheter är det nödvändigt eller är det bara en fancy grej som är för skoj och aldrig spel. Jag tycker att detta skulle passa bra med LMG/HMG och support vapen på stora milsim events eller små spel. Men då måste man se till att det inte blir för högt bara så att folk inte tror att ryssen har kommit. Enligt mig så är airsoft lite dålig på ljud aspekten och man blir aldrig riktig skraj när det blir stora eld förväxlingar men denna enhet skulle få upp rädslan och adrenalinet och ett mycket roligare spel och intressantare. men så fans det också boss unit med den är lite för stor i min smak och den ger inte flammorna och röken. Airsoft Reality Module(A.R.M.) den är rätt stor också men den kan säkert göras minde och bättre och billigare.

Zeppp3
Played Since: 2012

Re: Vad tycker ni med ljud enheter på våra replicor.

Postby Zeppp3 » 13 August 2017, 23:44

Tycker det ser helläckert ut!
Självklart så kan svensson tro att ryssen kommit om man är ute och kör i en skog en lördagseftermiddag, så för att hålla grannsämjan i god dager så bör man förpassa användningen till milsim.

Return to “Nyheter”