Kan man spela i duggregn?
- emanueljuandavid
- Played Since: 2016
Kan man spela i duggregn?
Undrar om jag ska spela idag eller inte... Har ju en AEG
Re: Kan man spela i duggregn?
Kör hårt! Endast en mosfet skulle kunna ställa till det om du skulle vilja spela under vatten. 

Cowards die in shame
- emanueljuandavid
- Played Since: 2016
Tack, har inte spelat på två år så hoppas allt går bra 

Sålänge allt som ska vara på insidan är på insidan på bössan är det inga problem. Dunka den inte i vattenpölar bara.. :p
Tja... https://www.youtube.com/watch?v=VnTGEEVzax4 
Dock är det inte skitbra för de interna delarna om du lämnar dem genomblöta efter att du spelat, om du nu mot förmodan tänker dränka din bössa.
Men regn ska inte vara ett problem.

Dock är det inte skitbra för de interna delarna om du lämnar dem genomblöta efter att du spelat, om du nu mot förmodan tänker dränka din bössa.
Men regn ska inte vara ett problem.
Mina affärsredovisningarByt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
- perlenbacher
- Lag: meck/custombyggen
- Played Since: 2010
Jag duschade av hela min bössa i duschen efter att jag tagit bort färg från den. Den var genomdränkt. Den funkade fint efteråt... Men de va iofs en Specna Arms m4 utan mosfet. Sen är jag lite som jag är oxå, Zero fucks given typen.
Har du mosfet är dem lite kinkigare. Men du kan spela med ALLA AEG:er i regn, Oavset med mosfet eller inte. Lite väta externt ingen skada.
Har du mosfet är dem lite kinkigare. Men du kan spela med ALLA AEG:er i regn, Oavset med mosfet eller inte. Lite väta externt ingen skada.
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=30120
Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".
Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".