Montage av sling

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Moonakk
Lag: U.D.D
Played Since: 2000

Montage av sling

Postby Moonakk » 11 December 2014, 18:57

Kanske hamnade i fel kategori.. men jag känner mig som en nybörjare.. efter 5 år från airsoften så har jag glömt hur man monterar en 3-punks sling..

Fick min nya 101 Inc 3-punks sling i posten idag glad i hågen tänkte jag montera den på min M4a1.. men attan att får den att funka..

http://www.rodastjarnan.com/vapentillbe ... gron-27471 En sån är det, men jag får inte till vilket fäste som ska sitta var.

Men det kan säkert någon svara på och då ska jag be tomten ge denne en extra guldstjärna.
Min filosofi är enkel: Gör det du vill och inte det du känner dig tvingad till. Ställ inga frågor du inte kan hantera svaret på.

ikoner
Played Since: 2013

Re: Montage av sling

Postby ikoner » 12 December 2014, 17:24

maximillian
Lag: Trojans

Postby maximillian » 12 December 2014, 17:37

Rent krasst ska ena spännet på slingen sitta på fästpunkten på kolven. Den med sticklåset fram på fästpunkten vid pipan.

Har jag för mig i allafall, kör inte med trepunkts längre.....

Moonakk
Lag: U.D.D
Played Since: 2000

Postby Moonakk » 14 December 2014, 21:39

Tack för tipsen. Fick dit slingen efter mycket om och men, och en annan svordom. :)
Min filosofi är enkel: Gör det du vill och inte det du känner dig tvingad till. Ställ inga frågor du inte kan hantera svaret på.

Return to “Nybörjare”