PTS CM4 AEG3/ERG KINETIC FEEDBACK SYSTEM // TM Devgru // Delta custom // VFC HK416A5 Aeg

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Ezzex

PTS CM4 AEG3/ERG KINETIC FEEDBACK SYSTEM // TM Devgru // Delta custom // VFC HK416A5 Aeg

Postby Ezzex » 21 July 2019, 18:02

Letar efter era tankar kring dessa modeller

Var lite inriktad på TM men läst att det behöver mycket uppgrades? och batteri adapter byte.
men annars Devgru eller delta custom vad tycker ni alla?

och hur stor skiljer sig erg på PTS'n och TM's

skulle vara kul att ha någon form av liten feedback när man kör tycker jag, men har svårt att välja vilken av dessa eftersom det inte finns någon svensk återförsäljare som säljer dessa, kan man inte direkt åka in till en butik och kolla tyvärr

416a5 har jag hört ska va nice med men inte med en feedback ofc. dock tycker jag den motorn på varje youtube video låter så himla skränig eller hur man ska kalla det, nästan whiny eller hur man ska förklara.

Lutar mig då efter en erg men behöver lite hjälp med dessa eftersom jag inte har stor erfarenhet av det.

Erebus

Re: PTS CM4 AEG3/ERG KINETIC FEEDBACK SYSTEM // TM Devgru // Delta custom // VFC HK416A5 Aeg

Postby Erebus » 21 July 2019, 23:35

Har 3st TM Next-Gen, en M4, en HK416 Delta Custom, och en Mk18. Är väldigt nöjd med dom.
Samtliga har fått en BTC mosfet installerad,
Mk18 är uppgraderad.
HK416 har fått fjädern bytt mest för att det är lättare i framtiden när man tar isär den så bytte när den ändå var isär, sen har jag satt i en flathop nub men det är bara för att hoppa 0.28g och tyngre.
M4 har fått fjädern bytt av samma anledning som HK416 och fått en precitions pipa.

HK416 Delta Custom spelade jag med stock (endast lött om för batteriet) i ett år innan jag gjorde något åt den alls.

Är som sagt väldigt nöjd med dom.

Return to “Nybörjare”