Airsoftare i tuben..?

Allt mellan himmel och jord som inte rör airsoft direkt. Keep it clean.
nisse
Lag: UBL
Played Since: 2010

Re: Airsoftare i tuben..?

Postby nisse » 30 January 2014, 02:15

står i hissen å säger "and remember, no swedish", helt seriöst? och för er som inte känner till citatet : http://youtu.be/Pmt9Xk-PIGE?t=2m29s
Riktiga stolpskott, så pinsamt att man slutade kolla efter 1 minut... Komiskt att grabbarna som för övrigt brukar spela på vapenbutikens arena inte inser hur dålig publicitet hobbyn får av dessa barnsliga och pinsamma beteenden. Tror dem har spelat för mkt cod och cs...
Att skylla på för mycket cod och cs går nog inte när det gäller hobby/sporten Airsoft, jag skulle tippa på att många gillar action filmer/fps spel osv, då drar man ju alla över en kant.
Fast finns likaväl många som knatar runt i skogen och pangar airsoft som håller/hållit på med det militära, polis osv.

Att grabbarna nu har dragit på full klädsel och kantar runt i tunnelbanan är enligt mig omoget och totalt onödigt, om dom sen gjort det som något jippo åt Evike eller inte vet vi ju inte, men bevisen finns där.
Sen kan man ju diskutera om hur det är att vara civil(i det här fallet alla andra ovetandes "stackars" själar som springer runt och undrar om ryssen har invaderat Sverige) och uppleva detta, men ändå som sagt extremt onödigt att ens utföra detta, frågan är om dessa individer sett denna tråd ens?
"Ninjas came with lions"

Kvarnen
Lag: TFA
Played Since: 2007

Postby Kvarnen » 30 January 2014, 08:01

Vi alla se på vår hobby olika.

Det är trist att vissa ser det som en möjlighet att leka coola och lura folk på stan.

Frågan är, hur skulle man reagera om man skulle möta dem mitt i lekarna.

Men även hur man skulle reagera om man inte är airsoftare, inte har en aning om vilka dem är osv.

Ducky
Återförsäljare
Lag: Hawaiian Lone Commando

Postby Ducky » 30 January 2014, 08:46

Lär ha dragit in rätt bra med annonspengar på den där eller?

Genocide
Admin
Lag: JTF-S
Played Since: 2007

Postby Genocide » 30 January 2014, 09:13

Eftersom att det inte kommer några vettiga kommentarer längre än i stil med, "Kioskmongon" så låser jag denna pajkastartråd.

Ps: Jag anser inte att det var en vettig video.
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

Return to “Övrigt snack”