Airsoftbörsen (köp & sälj)

Här diskuterar vi Airsoftbörsen och frågor kring köp och sälj på forumet.
Down_BSC
Played Since: 2015

Re: Airsoftbörsen (köp & sälj)

Postby Down_BSC » 6 March 2016, 09:54

Förutom att det är emot reglerna är det väldigt irriterande om man försöker skapa sig en uppfattning av marknadens prisbild. Jag brukar kika på gamla annonser för att se hur mycket varorna såldes för, så att jag ser vad som är ett rimligt pris för motsvarande produkt.
DownOne Backstage Crew
Instagram: https://instagram.com/down_bsc/

mouse
Admin
Lag: FMI
Played Since: 2006

Postby mouse » 13 May 2016, 16:52

På förekommen anledning, det är inte tillåtet att skriva i andras annonser. PMa!
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Twist
K&S-Admin
Lag: Disposable Heroes
Played Since: 2001

Postby Twist » 14 May 2016, 14:22

Det är faktiskt inte helt tydligt i reglerna att man inte får kommentera i annonstrådar, till allmänhetens försvar.

När vi fick bumpknappen att fungera förra gången tog vi bort den tekniska möjligheten att kommentera och då reviderade vi även reglerna och tog bort delen om att det är förbjudet att kommentera, eftersom vi har tillräckligt med regler utan att behöva ha regler kring sådant som är omöjligt. Nu fick vi problem med bump igen efter förra uppdateringen och tvingades öppna tekniskt för möjligheten att kommentera, eftersom det är enda sättet att bumpa när bumpknappen inte funkar som den ska, men vi har inte uppdaterat reglerna eftersom det är en tillfällig lösning. Det står bara att man inte får bumpa andras annonser, inte att det är förbjudet att kommentera. Man måste alltså veta att det ena leder till det andra, vilket kräver viss förförståelse.

I mina efterforskningar har jag upptäckt att just bumpfunktionen i phpBB har varit problematisk sedan den infördes. Det är alltså inte bara vi som har problem med den.
- Tillförordnad ansvarig för Airsoftbörsen -
  • Vill du få tillgång till Airsoftbörsen? Följ guiden.
  • Har du ansökt om tillgång och väntat mer än en vecka? Skriv en rad här.
  • Mina affärsredovisningar

Return to “Om Airsoftbörsen”