Stråssa Gruva 13:e Juli - 2019. Bogartpojkarna Airsoft

Airsoftspel, milsim, lajv, loppmarknader, konvent och andra spelaktiviteter för airsoft som rör hela landet.
Tommy[BP]
Lag: Bogartpojkarna Airsoft

Stråssa Gruva 13:e Juli - 2019. Bogartpojkarna Airsoft

Postby Tommy[BP] » 17 May 2019, 20:20

Stråssa Gruva Lördag 13:e Juli. Äntligen har vi fått till ett datum. Som vi längtar. Vi i Bogart har haft väldigt lyckade spel på området. Några skulle nog vilja säga att vi har haft våra absolut bästa spel här. Dom håller just nu på och bygger på banan. 30 nya trappor, 300+ takplåtar, räcken, rökmaskiner och ljudeffekter mm. Vi kommer troligtvis vara dom första som arrangerar på området efter allt är klart. Vi kommer även köra med utökad bana. Dock måste vi vara mer än 125 st anmälda för att spelet överhuvudtaget ska bli av då området är väldigt dyrt att hyra för oss. Hur som, det här kommer bli riktigt bra. :)

Anmäl er via här:
Lördag 13:e Juli
http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=935
/Bogartpojkarna Airosft

Gilla oss på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Bogartpo ... 9665293384

Pettsson
Lag: TF18
Played Since: 2006

Re: Stråssa Gruva 13:e Juli - 2019. Bogartpojkarna Airsoft

Postby Pettsson » 17 May 2019, 22:46

Inget illa menat alls (och det menar jag) men vore det inte mkt enklare om man slapp regga sig på ännu ett forum för att kunna signa upp sig för spelet.
Med dagens alla jäkla olika facebook grupper och olika jäkla hemsidor man måste in på för hålla koll föredrar jag att alltihopa hålls via just airsoftsverige som ju är/bör vara där ALLT hålls.

Tommy[BP]
Lag: Bogartpojkarna Airsoft

Postby Tommy[BP] » 18 May 2019, 08:28

Inget illa menat alls (och det menar jag) men vore det inte mkt enklare om man slapp regga sig på ännu ett forum för att kunna signa upp sig för spelet.
Med dagens alla jäkla olika facebook grupper och olika jäkla hemsidor man måste in på för hålla koll föredrar jag att alltihopa hålls via just airsoftsverige som ju är/bör vara där ALLT hålls.
haha förstår vad du menar. Vi i Bogart har alltid kört med vsafs kalender, det kommer nog bli ändring på det snart iofs men vi har aldrig använt airsoftsverige som reg. Du kan anmäla dig via mig här, PM eller skiv här, eller via oss på facebook om du vill komma. :)

Edit: Men varken vsaf eller airsoftsverige som forum drar speciellt mycket trafik längre. Vi använder vsafs kalender för den är smidig och därför länkar vi till den via vår facebvook som drar mer trafik, för oss.
/Bogartpojkarna Airosft

Gilla oss på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Bogartpo ... 9665293384

mouse
Admin
Lag: FMI
Played Since: 2006

Postby mouse » 11 June 2019, 17:39

Vilka rök är det som kommer finnas till försäljning?
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Return to “Spel och andra evenemang”