Inget fjäderstål i fjädern till bakre siktet dboys ak

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Nuckel82
Lag: S.I.C.K
Played Since: 2013

Inget fjäderstål i fjädern till bakre siktet dboys ak

Postby Nuckel82 » 31 March 2014, 23:01

Som titeln säger skulle böja till "leaf spring" den delen som fjädrar upp det bakre siktet på en ak som håller det på plats. Den kändes lite slapp såå tänkte jag skulle böja den lite så den fjädrar lite hårdare den ska ju trots allt vara i fjäderstål. JO TJENA! *pling* sa det!.... Kollade runt lite på nätet och hittade i princip enbart sådan utbytes del från rs firmor i staterna och dom skickar för bövelen inte till Sverige... Någon som känner till någon åf i Europa som kan skicka sådana delar till Sverige??? :?
Somewhat Intellectually Challenged Killers

Namboy
Lag: AA

Re: Inget fjäderstål i fjädern till bakre siktet dboys ak

Postby Namboy » 1 April 2014, 00:19

Wtf, det går tydligen inte att direktlänka här, men här är en tysk butik som säljer en:
http://www.zib-militaria.de/epages/6143 ... /120038[24]

EDIT: Amen för helvete.. Den vägrar. Gå in på http://www.zib-militaria.de och sök på "visor spring" så ska du hitta en. :)
"We're surrounded. That simplifies things."

Nuckel82

Postby Nuckel82 » 1 April 2014, 05:40

Tackar så himla mycket mitt liv är räddat :D 3,90eur + 9,90eur i frakt var ju inte så farligt och djevlar vad mycket småptryttlar dom hade bra att veta nästa gång något litet pajjar. Rs tenderar ju att hålla längre ;)

1 april 2014, 12:19:

Ojdå fick mail av dom som enligt google translate innebär att man måste skicka en verifiering av sin ålder i form av kopia på idhandling. Får se om det dyker ner konstiga fakturor från skumma företag i framtiden :P (målade över dom fyra sista siffrorna i personnumret så borde vara lugnt)

Namboy
Lag: AA

Postby Namboy » 1 April 2014, 16:10

Jag har handlat från dom förr och det har aldrig varit några problem. Går att lita på!
Inga problem! Glad att jag kunde hjälpa till. :)
"We're surrounded. That simplifies things."

Nuckel82

Postby Nuckel82 » 11 April 2014, 17:06

Hur lång tid brukar det ta att få saker levererade därifrån? känns som jag väntat en evighet :P tenderar vapendelar att fastna i tullen kan inte kolla eftersom man inte får något kolli id från dom...

Return to “Vapen”