Vilka tillverkare gör kvalitet 2015?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om AEG vapen hör hemma direkt i forumsdelen. För andra vapentyper och frågor finns särskilda delar.
BobRob
Played Since: 2012

Re: Vilka tillverkare gör kvalitet 2015?

Postby BobRob » 23 May 2015, 21:38

Kanske sent tillskotten du redan bestämt dig, men jag skaffade en BO Dynamics M4 för ett tag sen och är hittills mycket nöjd. Inga konstigheter med specialmagasin eller batterier och en rekyl som förvisso är långt ifrån realistisk, men ändå trevlig. Alla interna delar är av bra kvalité, så det är inte som med 90% av alla andra bössor att man måste börja meka nästan direkt.

Enda nackdelen jag upptäckt är att den är lite känslig med matningen, har King Arms magasin, och de matade bara om jag tryckte på dem i början, men det löste jag genom att sätta lite självhäftande kardborre-band i bakväggen av magasinsbrunnen.

Elestro
Played Since: 2015

Postby Elestro » 28 May 2015, 17:05

Okej :) Tack för din input. Samlar på mig så mycket info som jag bara kan. Väntar på pengar ifrån en lägenhetsförsäljning innan jag kan lägga pengar på ett helt kit, så jag har bara köpt mitt side-arm. Var iväg idag till Röda stjärnan här i Sthlm. De hade 33% rea på Glock 18c från KWA. Single och full auto gbb. :) Riktigt trevlig.

I dagsläget ser det fortfarande ut att bli TM Scar-L Next generation som blir den primära bössan, men man vet ju aldrig :)

---

Mod-edit: Vänligen iakta §3 om forumets citatregler http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =31&t=2542
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Peppar
Lag: Goa
Played Since: 2013

Postby Peppar » 29 May 2015, 00:09

Jag slår ett slag for scorpion evo. En av dom bästa bössorna jag har ägt. Press pipa. Mosfet Quick change osv. Skjuter långt och rakt super härlig.

Elestro
Played Since: 2015

Postby Elestro » 17 June 2015, 15:51

Vill bara passa på att tacka alla i denna tråd som kommit med åsikter, förslag och tips! :)
Jag har precis beställt en TM Scar-L EBB Next-gen direkt från Echigoya-Guns i Tokyo Japan. (Knep den sista de hade).
Vi ses ute i skogarna!

//Elestro
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Return to “Vapen”