Ksrk 12

Bilder på airsoftutrustning.
Shepherd
Lag: [SAM:R]
Played Since: 2012

Ksrk 12

Postby Shepherd » 8 September 2014, 23:26

Någon med ögonen på skaft som vet vilken färg det är på Kroppsskydd 12 och var man kan få tag i en sprayfärg med den färgen?
Tänk måla om min väst i den färgen.

Image
KWA MP7
JG G36C
KSP 90B

SAM:R

Stag
Played Since: 2009

Re: Ksrk 12

Postby Stag » 9 September 2014, 15:37

Den heter kort sagt Grå på Snigels hemsida. Mer än så hittade jag inte. Du kan ju prova att ringa de, men jag tror det blir lite svar.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

700mb
Played Since: 2013

Re: Ksrk 12

Postby 700mb » 9 September 2014, 15:46

Jag har försökt med exakt samma sak som du föreslår, resultatet blev dock inte vad jag hade hoppas på. Jag gick igenom cirka 8 burkar färg innan jag hittade rätt nyans, färgen man köper stämmer inte riktigt när man sprayar på tyget senare. Jag löste genom att blanda olika färger och smeta ut det med nacklafta efter på tyget.

Tröttnade lite på projektet och köpte mig en snigelväst bara, blev klar med färgen för någon månad sedan och då såg det ut så här.

Det är för övrigt inte snigel som gör västen, utan ett tysk företag som endast sälje västen till fm, färgen skiljer sig lite ifrån snigelgrå och har snarare en brun/grå färg. Färgen är faktiskt jätte svår att hitta då den varier beroende vilket ljus den står i, jag jämnförde cirka 30 bilder på krsk12 innan jag hittade den jag tyckte liknande mest. Har alla bilder på datorn så jag skulle kunna lägga upp alla i insperationstråden.

Image

Return to “Utrustning”