Ehobby-beställning.

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Omooh
Posts: 62
Joined: 23 May 2012, 16:28
Played Since: 2016
Location: Lidköping

Ehobby-beställning.

Postby Omooh » 3 December 2017, 20:24

Behöver hjälp. Jag har gjort två separata beställnignar från Ehobbyasia.
Jag la varorna i kundvagnen, klickade på att jag ville betala med paypal, godkände sedan och så vips. Det var beställningen klar?
Det som får mig att fundera lite extra är att den email jag har på mitt paypal har blivit borttaget, så använder en annan till den som inte är primär. Mina uppgifter som telefonnummer och adress bör finnas tillgänglig men undrar hur detta skall gå till? Om ehobby mailar essentiell info till en mail som inte finns så har jag ju blivit av med ca 5k... Har mailat dom utan svar och befarar att detta är undergången.. Hur brukar en beställning gå till därifrån från att ni lagt till varorna tills att ni får produkten?

Liksom, hur får ni meddelande om att produkten har kommit till sverige?

User avatar
Callahan
Posts: 637
Joined: 17 May 2012, 02:52
Lag: Senior citizen
Played Since: 2000
Location: Skövde

Re: Ehobby-beställning.

Postby Callahan » 4 December 2017, 01:32

Jag brukar få ett mail på orderbekräftelsen.
Och sen får man ett mail till när den är postad med en uppdaterad orderbekräftelse och kollinr.

Hoppas det löser sig!
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

User avatar
LiquidSnake
Posts: 258
Joined: 14 May 2012, 21:25
Lag: Raptors
Location: Fjugesta

Re: Ehobby-beställning.

Postby LiquidSnake » 4 December 2017, 13:18

Om du fortfarande kunna logga in på ehobby så borde du kunna se ett kollinummer mm när ordern är skickad.

Omooh
Posts: 62
Joined: 23 May 2012, 16:28
Played Since: 2016
Location: Lidköping

Re: Ehobby-beställning.

Postby Omooh » 4 December 2017, 17:13

Problemet är att orderbekräftelsen har skickats till en mail som inte finns + att jag inte är medlem på ehobby- alltså beställde jag i "gästläge"...
Men det enda jag behöver veta är - Skickar UPS leveransbekräftelse på telefon? För isåfall så spelar det ju ingen roll om jag har en mail eller inte?

Man kan säga att det jag undrar är hur UPSen som levererar kan kontakta mig så att jag kan få mina produkter.

User avatar
Callahan
Posts: 637
Joined: 17 May 2012, 02:52
Lag: Senior citizen
Played Since: 2000
Location: Skövde

Re: Ehobby-beställning.

Postby Callahan » 5 December 2017, 02:08

Du har betalat med paypal gå in där och kolla vad det står.
Har för mig att du kan se detaljer på köpet där också.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Omooh
Posts: 62
Joined: 23 May 2012, 16:28
Played Since: 2016
Location: Lidköping

Re: Ehobby-beställning.

Postby Omooh » 5 December 2017, 19:31

Yes, det står att beställningen betalats och transaktionens nr osv. Det står ju iofs min adress och telefonnummer där så dom borde väl då kunna lösa det där?

User avatar
Callahan
Posts: 637
Joined: 17 May 2012, 02:52
Lag: Senior citizen
Played Since: 2000
Location: Skövde

Re: Ehobby-beställning.

Postby Callahan » 6 December 2017, 03:07

Ingen fara ska du se och paketet lär väl dyka upp ändå.
Annars får du ta det via paypal och be om en refund.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Omooh
Posts: 62
Joined: 23 May 2012, 16:28
Played Since: 2016
Location: Lidköping

Re: Ehobby-beställning.

Postby Omooh » 8 December 2017, 20:35

Det löste sig, jättebra service på ehobby måste jag säga. Inga konstigheter utan dom gjorde precis som jag bad dom.
10/10


Return to “Allmänt om airsoft”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest