Rysk budget uniform

elecord
Lag: -
Played Since: 2016

Rysk budget uniform

Postby elecord » 6 December 2016, 09:02

Hej! Nämligen så började jag med airsoft för 2 månader sen! Införskaffade mig först en billig gevär (CM.520) då jag ej hade råd med något annat då, samt en billig biltema camo (haha jag vet..). Nämligen så har jag fått ett nytt gevär i present. Denna gången var det en Full metall CM.039c. Med tanke på uppgradering av vapnet så tänkte jag att det är på tiden för att se lite snyggare ut! Då så kommer min stora fråga! Känner ni till någon hemsida/butik som säljer relativt billiga RYSKA uniformer? Det jag tycker mest om är Digital flora och SRVV Surpat. Min budget är runt ungefär 800 svenska riksdaler. All hjälp uppskattas! Do svidaniya!

The_Hitchhiker
Lag: [TeamAirsoft]
Played Since: 2015

Re: Rysk budget uniform

Postby The_Hitchhiker » 6 December 2016, 09:18

Du kan ju hitta något begagnat här på Airsoftbörsen finns mängder med ryska uniformer! Annars har du ju: https://grey-shop.ru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
PERGITE
Instagram: @hitchhiker_airsoft

elecord

Postby elecord » 6 December 2016, 09:24

Du kan ju hitta något begagnat här på Airsoftbörsen finns mängder med ryska uniformer! Annars har du ju: https://grey-shop.ru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Tack så mycket!

Vaksai
Lag: Clownpunchers
Played Since: 2013

Postby Vaksai » 6 December 2016, 09:26

Om du är bra med google translate eller kan ryska så rekommenderar jag profarmy.ru, billigare är svårt att hitta, lagt flera beställningar därifrån utan några problem.

elecord

Postby elecord » 6 December 2016, 09:38

Om du är bra med google translate eller kan ryska så rekommenderar jag profarmy.ru, billigare är svårt att hitta, lagt flera beställningar därifrån utan några problem.
Jo jag har googlat och hittat olika hemsidor. Är bara rädd för tullmomsen.

Vaksai
Lag: Clownpunchers
Played Since: 2013

Postby Vaksai » 6 December 2016, 09:47

Aldrig åkt på tull från profarmy, men det kan vara slump.

I dagsläget är 1 SEK värt ca 7 RUB, vilket innebär att en Gorka från profarmy kostar ungefär 400 kr med frakt, tull och moms.
Om det är för dyrt så är mitt råd att hitta en billigare hobby.

elecord

Postby elecord » 6 December 2016, 09:50

Aldrig åkt på tull från profarmy, men det kan vara slump.

I dagsläget är 1 SEK värt ca 7 RUB, vilket innebär att en Gorka från profarmy kostar ungefär 400 kr med frakt, tull och moms.
Om det är för dyrt så är mitt råd att hitta en billigare hobby.
Nej fan det är inte alls dyrt. Sverige har dock överpris på allt inom airsoft känns det som. Till exempel så kostar min nya bössa (CM.039c) 2500 här i Sverige. I Polen kostade den 1500....

kimahl
Lag: Drakon Yastreb
Played Since: 2014

Postby kimahl » 6 December 2016, 10:09

jag har en i princip ny SRVV Surpat uniform massa extraprylar til salu. maila mej p kimahl77@gmail.com

elecord

Postby elecord » 6 December 2016, 10:14

jag har en i princip ny SRVV Surpat uniform massa extraprylar til salu. maila mej p kimahl77@gmail.com
Har imorse skickat PM till dig här! Ska jag skriva på mail istället? :)

Garderob

Postby Garderob » 6 December 2016, 13:16

Jag har beställt mängder med saker från Ryssland både privat och från företag.

Hittills har jag aldrig åkt på tull eller moms om paketet skickas med vanliga posten oavsett om det handlat om 2000kr eller 10000kr

Varje gång paketet blivit skickat med EMS och har varit värt över 1000kr så har jag fått brev hem från tullen att jag ska betala in tull + moms avgift..

Antingen har jag otur eller så kollar dom EMS paketen mycket hårdare. Detta är lite ironiskt då man betalar extra för EMS men Svenska tullen segar sig i flera dagar. När mina paket når Sverige går att alltså snabbare för mig att få hem ett paket med vanliga post tjänsten än EMS :lol:

viqs
Lag: омега

Postby viqs » 6 December 2016, 13:53

Garderob, be din kran att deklarera ner värdet också. Vad gäller ryska grejer så har jag aldrig åkt på tull/moms och alla beställningar har varit i storleksordningen 1-5k.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Nielsen

Postby Nielsen » 6 December 2016, 14:35

Jag har också åkt på tull och moms från Ryssland men det har bara varit paket med EMS/speedpost. Så vanliga har alltid kommit igenom, tydligen ska vi ha något handelsavtal med Ryssland men hur det ser ut nu och om vi ens har det längre lämnar jag osagt.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Marcules
Played Since: 2014

Postby Marcules » 11 December 2016, 18:48

elecord, här har du tre av forumets regler:

Citera inte långa texter i onödan. Oftast duger det bra med att skriva nicket på personen som du vill adressera inlägget till före ditt svar.

Citatfunktionen är till för att tydligt visa vad man hänvisar till i ett annat inlägg. Om man då citerar hela inlägg eller bilder så blir det istället svårare att ta till sig det som står i en tråd. Därför är det förbjudet att citera hela inlägg eller bilder om det inte är absolut nödvändigt för att läsaren ska kunna förstå till vem eller vad man syftar.

Det är även förbjudet att citera inlägget direkt ovanför sitt, eftersom det är underförstått att det är föregående inlägget man syftar till om man inte skriver något annat. I undantagsfall kan det dock vara nödvändigt att citera en eller flera små delar av ett långt inlägg för att tydliggöra vilken eller vilka delar av inlägget det är man svarar på.

Varsågod, nu slipper du göra fel i fortsättningen
-:Skogsfrisk:-

Return to “Ryssland”