Bra sniper "out of the box"

Lampknapp

Re: Bra sniper "out of the box"

Postby Lampknapp » 30 January 2017, 18:53

Novritsch la precis upp ett klipp där han avslöjar sin nya bössa som han producerat: https://www.youtube.com/watch?v=OPMKwqDV7iM

Visserligen inte den billigaste snipern, men måste nog helt klart vara den mest prisvärda snipern då den inte ska behöva fipplas med. Dessutom så följer det även med en flaska kulor, av hans egna märke, och ett hardcase. https://novritsch.com/shop/novritsch-ss ... per-rifle/
"If I had the money, I'd be poor by now" -The Airsofter

Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it but it's only you who can feel the warmth that comes with it.

Mordant
Played Since: 2014

Postby Mordant » 31 January 2017, 08:29

För stunden kostar den 460$, mot ett trimkit till som i mitt fall till TM-VSR 10 kostar 440$... Vore skoj om någon på forumet köpt den och kan ge en recension.
Chairsoft ATM.
Systema PTW, TM VSR-10 G-Spec, WE G17.

ohman
Lag: FRAG
Played Since: 2012

Postby ohman » 31 January 2017, 09:04

Tror inte någon har den än? Om jag förstår texten rätt kan du förvänta dig att de som beställer nu får sina i slutet på mars och det nedsatta priset gäller endast pre-orders fram till 14:e februari.
Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

Dark Fox
Lag: RSG (Ravenwood Security Group)
Played Since: 2005

Postby Dark Fox » 31 January 2017, 12:48

Jag la en beställning igår och enligt bekräftelsen så fick jag vänta 1-2 veckor. Men jag har också läst i mars. Vi får se, mkt kan hända innan dess.
Delskapare av Airsoftpodden

Buffalo
Lag: Norrsken
Played Since: 2007

Postby Buffalo » 31 January 2017, 19:31

Dark fox

Har du tänkt dig att ge en liten recension, på vapnet? Hade som sagt tidigare varit intressant.

lubbe
Lag: F9
Played Since: 2007

Postby lubbe » 1 February 2017, 10:11

Ja den bössan är man ju allt lite nyfiken på men efter att ha bränt lite för mycket pengar på att bygga en dmr så känns det avlägset för min egen del just nu ^^
Höll på att stänga av videon nör jag såg priset på 780$ fast när den sjönk till 460$ så känns den helt plötsligt prisvärd om den nu är så stabil som Novritsch vill påstå.

Tillbaka till ämnet, själv kör jag med en vsr-10 bas som jag bytte pipa och hop-up på från början. Gick jättefint faktiskt.
Sen uppgraderade jag till mancraft-kitet för att kunna justera hastigheten beroende på vart jag spelade istället för att körs dubbla boltar. Ett helt okej alternativ enligt mig.

samle
Played Since: 2015

Postby samle » 18 February 2017, 20:08

kan rekommendera silverback srs ur lådan men att den är väldigt trög att mantla med push bolt och kan vara svårt för den som inte förstår sig så bra på hopup med dubbla armar, men när du väl får till det så är bössan helt fantastisk.

Annars har jag testat tm vsr 10 och ur lådan skjuter dom helt magiskt fint bortsett från att dom har 330/340fps
Har själv en fullt uppgraderad vsr 10 också men krävs mycket tid och pengar för att få dom att fungera som bäst.

Return to “Sniper”