Handlade därifrån för något år sedan.
Beställde den 31 Oktober, 2 November hade jag fått spårnumret på kollit.
Inget direkt att klaga över.
Men häromsistens ville jag köpa en sak från hans butik, men fick bara en återbetalning via PayPal samt ett mail som kort i en mening berättade att "produkten är tyvärr slut, återbetalar pengarna" utan någon vidare förklaring. Kommer produkten in igen? Kan jag få ett mail när så sker? Är den helt slut hos grossist/tillverkare? Så kommunikationen behöver han öva på, samt eventuellt hålla koll på lagersaldo, men finns det du vill ha i lager så ska det flyta på smidigt.
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...
Kan instämma med Moddan,
När varan finns i lager har det gått snabbt och smidigt, annars refund.
Däremot så fick jag mail av ägaren när varan hade landat igen. Vilket var typ 6 månader senare.
Och här pratar vi inte något automatiskt mail eller att jag hade anmält mig.
Utan han fortsatte konversation vi hade haft 6 månader innan.
Så det var imponerande.