Beretta med de-cocking

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Användarvisningsbild
MODDAN
Inlägg: 154
Blev medlem: ons maj 16, 2012 10:41 am

Re: Beretta med de-cocking

Inlägg av MODDAN »

Om du vill ha en realistisk Beretta med de-cocker så har du i dagsläget bara två alternativ:
- Western Arms Beretta
- KSC Beretta M9

Marui, WE, SocomGear samt övriga saknar de-cocker, vilket jag också finner enormt irriterande då de riktiga har den funktionen.
Har själv ägt en KSC 92F, äger en KSC M9A1 samt har en kopia på KSC 92F (KGW M9) och de är alla härliga, även om magasinen KGW tillhandahåller är under all kritik. Men köper man ett KSC System 7 magasin och kör in i kopian rullar den på utmärkt.
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

NonEx
Inlägg: 488
Blev medlem: ons maj 16, 2012 3:42 pm

Re: Beretta med de-cocking

Inlägg av NonEx »

Here you go:

http://www.d-gear.se/se/product/WE_M92__Gen_2_/7075.227

Som ovan skriver så är WE GEN 2 / New Version baserad på TMs M9A1 design med fungerande decocker.

Har dom själv och de är faktist riktiga fina. I princip alla detaljer är separata delar, och fit, finish och extern kvalite är riktigt bra.

Har haft TM M9, och TM M9 med Guarder kit, och för pengarna så är WEs nya M9 serie det självklara valet, i alla fall för mig :p
Lite av en WE fan boi :p

RS grepp passar utan problem och Guarders TM M9 skruvar fungerar också. Riktiga skruvar passar inte.

Bild

Mina WE M9:or.

Skriv svar