a&k m249 matar inte?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av ohman »

Dags att börja slipa då (eller beställa ett hop up hus från Classic Army istället), kolla tråden jag länkade ovan så har du finfina instruktioner hur du löser det. :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

xive22
Inlägg: 40
Blev medlem: tis okt 29, 2013 5:44 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av xive22 »

okej :)! tack ska kolla :)

kungaron
Inlägg: 161
Blev medlem: sön jun 03, 2012 8:43 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av kungaron »

Matar magget då? Dvs snurrar motorn i magget. Slå på magget så den matar konstant(inte autofuntionen), du har brytaren under magget men det vet du kanske redan.

Testa även med ett M4 magg och se om det funkar bättre.

Nollställ din HopUp. Börja med nollad hop och öka stegvis. Kolla också så du inte har pipstopp så det inte är det som orsakar missmatning.

Annars har du fått bra råd av ovanstående. Är det orginallåda med orginal nozzle?

xive22
Inlägg: 40
Blev medlem: tis okt 29, 2013 5:44 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av xive22 »

den matar upp i magget och mekanismen funkar, jag har inte fått den att funka inu dock..:) allt är orginal!

Nixon
Inlägg: 406
Blev medlem: ons maj 09, 2012 12:34 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av Nixon »

Och med M4- mag?
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

xive22
Inlägg: 40
Blev medlem: tis okt 29, 2013 5:44 pm

Re: a&k m249 matar inte?

Inlägg av xive22 »

har ej kunnat testa men ska testa ikv eventuelt imorgon!

3 januari 2014, 21:25:

Fungerar nu! hopupen som va helt fel så skruva lite på den och nu matar den och skjuter som fasen :)!

3 januari 2014, 23:58:

aa nu skjuter den inte igen, med m4a magasinen funkar den, men inte med box maget? vad är felet?..

5 januari 2014, 15:34:

Ni kan arkivera tråden då den funkar utan problem nu!


Jag öppnad Box magasinet och där var några kulor i magwellen som hindrade kulor att tryckas ut!

Tog bort dom satte ihop och nu matar den!

Tack för alla svar!

Skriv svar