Helt ny till airsoft + frågor ang Klacken

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Hälge
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: Helt ny till airsoft + frågor ang Klacken

Inlägg av Hälge »

Självklart. Men känna, klämma och titta kostar inget.
Sen om du beställer en likadan någon annanstans har ingen med att göra ;)

Och är det nått du ska lägga pengar på så är det skydd för ögon. Mask lr glajor. Snåla inte med det!
(3-500:-) kan jag gissa på.

Sen kommer du självklart tycka att det är kul med lite kläder oxå. Börja med typ friluftskläder. Fastnar du får as så kommer du garanterat hitta inriktningar att likna.

10 april 2013, 16:15:
Brukar grejorna generellt sätt hålla ett bra tag (1år eller 2)? Hatar att böka med retur.
Det är som allt annat. Får du ett måndags ex så kan det gå sönder hela tiden

kungaron

Inlägg av kungaron »

Både ja och nej.

Min G&G har rullat ca 1 ½ år nu och ca 10 000 kulor och rullar på som en klocka.

Sen kan man få exemplar där de rullar några spel och x antal kulor men generellt vill jag påstå att minst 5-6 spel bör den hålla. Väldigt individuellt.

Sen beror de ju på vilket batteri du lirar med. 11.1 V lipo och full auto med pistong med plasttänder är inget att rekommendera ;)

Schering

Inlägg av Schering »

Ok.

Jag har en mask sen tidigare som täcker ansikte, kan ni rekommendera några schyssta glasögon?

Baro

Inlägg av Baro »

Du kanske inte behöver köpa vapen än, vapenbutiken hyr ut på deras inomhusbana och på klacken finns det säkert någon som har vapen att låna ut.
Då kan du även känna, klämma och skjuta nåra vapen så du vet hur dem känns.

Skriv svar