ammo, när ruttnar de

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Glader
Inlägg: 97
Blev medlem: tor maj 17, 2012 8:25 am

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av Glader »

Borde inte vara några problem att förvara dom flera år om du inte kör ner dom i en kruka jord och vattnar. :)
"Kan ni inte bara vänta med att bli ovänner tills ni har lite fakta att bråka om?" --Twist
Mina affärsredovisningar

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av ministry »

Följ god forumssed och posta inte tre trådar i samma delforum inom loppet av fem minuter.

Jag föreslår att du editerar in alla frågor i en tråd och döper om den. Således blir det enklare för oss att hjälpa och fprumet skräpas inte ned!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Dark Fox
Inlägg: 49
Blev medlem: tis maj 15, 2012 7:16 pm

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av Dark Fox »

Har bb's som ligger å skräpar i både påsar och burkar som legat i säkert över 5 år. Å vad jag vet så fungerar de fortfarande utmärkt.
Plast tar väl ingen skada så länge de inte utsetts för t ex solljus å vatten.
Delskapare av Airsoftpodden

Kimale
Inlägg: 362
Blev medlem: lör sep 22, 2012 7:39 am

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av Kimale »

Bio kulor brukar enligt ÅF förmultna inom ett år i naturen, borde vara likande i påsen när den väl är öppnad! :) Men om någon sitter inne på mer info får denna gärna förklara mer ingående! :)
How to win a war? Buy a Kalashnikov


Min Presentation http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 65&t=11199
Mina Affärsredovisningar http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... boy#p69801

Finnen
Inlägg: 213
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:57 pm

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av Finnen »

Har Green Devils biokulor som legat i öppna påsar väl över ett år utan att ta skada.
Det enda man bör vara försiktig med är att inte låta dom bli genomblöta under en längre period, fuktig luft och regn gör inget så länga själva kulorna inte blir indränkta.
9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.

Sane
Inlägg: 30
Blev medlem: tor okt 18, 2012 10:47 am

Re: ammo, när ruttnar de

Inlägg av Sane »

Jag har ett gäng biokulor som har legat i en påse i över tre år och de är fortfarande brukbara.
AUK

Skriv svar