Tips på cqb bössa med hög rof

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Moffe000
Inlägg: 42
Blev medlem: tis jan 12, 2016 9:04 am

Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Moffe000 »

Nån som vet någon bössa som är stabil med hög rof, jag menar en riktig sprayare.
Spelar inte så stor roll vilken platform men m4 är ju trevligt. Batteridrivet och gärna relativt kort, finns det trummagasin som passar är det inte fel.

babymakerairsoft
Inlägg: 159
Blev medlem: mån okt 13, 2014 10:27 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av babymakerairsoft »

Amoeba honeybadger, den är sprayer direkt ur lådan. Sen kan du köpa mosfet kontroll till den

Maercosh
Inlägg: 324
Blev medlem: ons aug 12, 2015 1:33 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Maercosh »

Honeybadger är väl den enda som är ''en riktig sprayare''. Annars köp en specna arm och kör dsg på den med 11.1lipo och mosfet

Moffe000
Inlägg: 42
Blev medlem: tis jan 12, 2016 9:04 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Moffe000 »

Vad betyder dsg?
Då blir det nog en honeybadger, den har jag sneglat på ett tag. Nån som har erfarenhet?

babymakerairsoft
Inlägg: 159
Blev medlem: mån okt 13, 2014 10:27 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av babymakerairsoft »

Har haft, dock är den typ plast nackdelen för mig men funkar bra om du gillar lätt

Moffe000
Inlägg: 42
Blev medlem: tis jan 12, 2016 9:04 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Moffe000 »

Hmm.. jag har även haft mina funderingar på G&G FIRE HAWK, men plastigheten fick mig att backa lite.. men då kanske fire hawk är till och med bättre än honey badger? Optimalt vore att kunna ha på ryggen eller liknande som komplement till 130ms bössan, skog och byggnader om vart annat nämligen.

babymakerairsoft
Inlägg: 159
Blev medlem: mån okt 13, 2014 10:27 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av babymakerairsoft »

Hade Firehawk i 2 veckor, slutade fungera...har inte haft orken att öppna den ens. Provade dock byta till deans, fungerar inte alls. Kvalite kanske inte bästa, Amoeba är bättre

Maercosh
Inlägg: 324
Blev medlem: ons aug 12, 2015 1:33 am

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Maercosh »

Vet inte vad du tolkar som hög ROF men det finns inte något vapen med det direkt ur lådan. Det får man uppgradera själv
DSG=dual sector gear. På en cykel hinner vapnet skjuta två skott skulle man kunna säga

Elestro
Inlägg: 61
Blev medlem: ons maj 06, 2015 1:14 pm

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av Elestro »

TM:s high cycle series.
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Tips på cqb bössa med hög rof

Inlägg av ohman »

+1 på Elestro
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar