Airsoft i linköing

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
shedes
Inlägg: 2
Blev medlem: fre aug 05, 2016 6:34 pm

Airsoft i linköing

Inlägg av shedes »

Hej!

Jag har sen länga varit sugen på att börja med airsoft, och nu har jag tänkt att göra det! :)
Efter att ha sökt om kring en del så har jag inte hitta mycket om airsoft här i linköping. Målet med inlägget är att ta reda på om det är en sport som utövas här i området samt var man kan utöva den. :) Tänkte att det var bra att se till att man kan spela innan inköp av något vapen m.m.

Med vänliga hälsningar,
Per

p33krN
Inlägg: 424
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:57 pm

Re: Airsoft i linköing

Inlägg av p33krN »

https://www.facebook.com/Område-2-Airso ... 9479443817

Område 2 har inte varit jätteaktivt under sommaren, men det kanske drar igång snart.

Annars så brukar det finnas spel lite här och där. Vi har rätt många spelare i Östergötland. Säkert över 40 pers.
#dualtubemasterrace
|| Mina nya affärsredovisningar ||

shedes
Inlägg: 2
Blev medlem: fre aug 05, 2016 6:34 pm

Re: Airsoft i linköing

Inlägg av shedes »

Tack! då ska jag ta och kolla in det stället! :)

Mini_
Inlägg: 21
Blev medlem: tis okt 20, 2015 8:22 pm

Re: Airsoft i linköing

Inlägg av Mini_ »

Hej Per, vi är ett gäng som ibland spelar ganska centralt i Linköping. Vårat lag är även baserat här.
Vi är en skön grupp med mycket humor och småhyss, alla åldrar och färger. Då du postade dina 2 första inlägg i helt fel del av forumet ser jag helt klart att du har potential att passa in.

Vi har inget planerat spel just nu men skriv i PM till mig så hör jag av mig nästa gång.

MVH

Skriv svar