"Är det här ett bra vapen?"

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ohman
Inlägg: 1687
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: "Är det här ett bra vapen?"

Inlägg av ohman »

Den billigaste har också kropp i plast, om det inte stör dig så spelar det ingen roll :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

Monnikker
Inlägg: 2
Blev medlem: tis maj 16, 2023 7:53 am
Aktiv sedan: 2022

Re: "Är det här ett bra vapen?"

Inlägg av Monnikker »

Fick ärva detta och undrar om det är bra att komma igång med? Taggad r00kie :D
thumbnail_IMG_1942.jpg
thumbnail_IMG_1943.jpg

Ampary1970
Inlägg: 2
Blev medlem: tis mar 28, 2023 12:45 am
Aktiv sedan: 2015

Re: "Är det här ett bra vapen?"

Inlägg av Ampary1970 »

Fasansfull skrev:
tor aug 23, 2012 8:37 pm
Som noob måste jag säga att jag har suttit och läst många forum om vad som är bäst, frågat många vänner, vad är bäst.
och jag känner igen mycket av vad du skrivit i denna artikel som svar.
men man ska inte glömma att vishet/erfarenhet är väldigt uppskattat.
sen vet jag att smaken är som baken.
och vad är man som människa egentligen mest intresserad av? jo det bästa, och vad är det bästa i airsoft, för vissa är det precision för andra är att ha så lite slitage som möjligt.
jag läste hela din artikel och tyckte den var kanon, jag fick en helt annan syn på frågan "vad är bäst" och jag ser fram e mot att ta reda på det själv nu. men som sagt, erfarenhets tips är guld det med.


tack för du tog tid att skriva denna artikel, jag kommer hänvisa till denna i framtiden och jag vet att många kommer ha stor nytta av denna.

På grund av min kärlek till vapen gillar jag att spela shooters, speciellt cs go. Jag samlar även på skinn för vapen i spelet. Senast jag fyllde på kollektionen med huden M4A4 | Desolate Space, den är orealistiskt cool.
/fredde
God dag. Det här inlägget var också användbart för mig, så jag kommer att hänvisa till det i framtiden. Tack till författaren!

Skriv svar