PTH PVC Markering för Lagtillhörighet

Recensioner av enskilda prylar. Allt annat kommer flyttas.
JonathanRL
Inlägg: 576
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:14 pm

PTH PVC Markering för Lagtillhörighet

Inlägg av JonathanRL »

PTH PVC Markering för Lagtillhörighet

Denna recension gäller enbart PTHs markering för Lagtillhörighet och nedanstående version av PCV-Patch. Den är dock tillräckligt korrekt för de flesta sorter av lagmarkeringar med kardborrband.

Bild

Du känner igen situationen. Du står och väntar på att spelet ska börja för att någon med tillräckligt hög röst har sagt att det är dags. Du rusar fram, bara hälften av dina magasin är laddade för att du var ju tvungen att stå och snacka med dina vänner som du aldrig möter utanför hobbyn och tar snabbt på dig en armbindel. Här uppstår ofta problem. Du kanske inte har en armbindel, den kanske består av ett tygstycke vilket innebär att du behöver hjälp att ta på den, det kan vara tejp i en någorlunda snarlik färg som stryper blodflödet till din arm och när den väl är på inser du att du antagligen kommer behöva byta lag då ert lag är fyrtio personer fler än de fem tappra personerna som valt röd armbindel den dagen.

Vi har alla varit där, och Project Trigger Happy (Förkortas PTH) har bestämt sig för att till detta dilemma finna ovanstående enkla lösning som recenseras idag. Det är helt enkelt ett tjockt stycke gjuten i PVC med kardborre på baksidan. Borta är bortdomnade lemmar för att lagkamraten knutit för hårt, borta är tygstycket som någon gjort en trippelknut och du därför inte kan få av dig för att slippa respawna mitt i skogen istället för safezone, dessa patchar är snabba och enkla att justera. Riv av och sätt på nytt - varpå ni helt plötsligt är sex personer mot fyrtiofyra istället. Det är helt enkelt ett vettigt inköp, framför allt för nya spelare som inte ännu skaffat sig den fula vanan att alltid spela på gult lag och därför är mer beroende av att kunna byta.

Den här lagmarkeringen kommer dock inte utan sin nackdel, en nackdel som gör att jag fortsätter med min trogna armbindel. Den är väldigt ensidigt riktad, vilket kräver att du helst bär en på vardera arm, samt en på baksidan av hjälmen för att undvika att bli vådabekämpad, något som är troligt om du inte är känd nog för att folk ska veta vilket lag du hamnade på. Att köpa det här är en inbjudan till att få en vänskaplig salva i ryggen, det råder det ingen tvekan om. Det är visserligen värt det ibland för att du ska få nöjet att snabbt och enkelt byta lag när ingen ser, men är det värt det till priset av att ibland inte bli korrekt identifierad?

Det är upp till dig. Anser du enkelheten värd besväret eller rentav avser köpa fler så kan de enkelt inhandlas på Klacken, Stockholm eller på distans via Köp och Säljdelen av forumet.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)