Tokyo Marui Scar-L EBB (Video review)

Recensioner av enskilda prylar. Allt annat kommer flyttas.
Elestro
Inlägg: 61
Blev medlem: ons maj 06, 2015 1:14 pm

Tokyo Marui Scar-L EBB (Video review)

Inlägg av Elestro »

Har svabbat ihop en video om TM:s fantastiska Scar-L EBB.
Detta filmades under en tagning utan manus och jag säger måhända kanske fel ibland samt att min gamla DV-kamera glömde hur man auto-fokuserar, ber om ursäkt för detta.



https://www.youtube.com/watch?v=QjrScL4Q7ds
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Elestro
Inlägg: 61
Blev medlem: ons maj 06, 2015 1:14 pm

Re: Tokyo Marui Scar-L EBB (Video review)

Inlägg av Elestro »

Argonato skrev:Rätt sugen på denna bössa, har kollat lite på VFC's scar mk16. Vart köpte du den här?

Från Japan.

http://www.echigoya-guns.com/
Kan varmt rekommendera dem! Såg till att jag slapp en massa svenska avgifter m.m. plus att de var billigast på nätet.
Dock skall du vara medveten om att både svensk tull och post kan bli väldigt bajsnödiga av airsoft-vapen och kanske håller bössan några veckor.

Om du spelar på Klacken eller Skeppartorp kan du få provskjuta min Scar-L någon gång om du vill.


Mvh
Senast redigerad av 1 Elestro, redigerad totalt 0 gånger.
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Argonato
Inlägg: 2
Blev medlem: tor sep 17, 2015 8:11 pm

Re: Tokyo Marui Scar-L EBB (Video review)

Inlägg av Argonato »

Fan va grymt, har inte så mycket eget gear än men tanken är väll att jag ska försöka börja köra på klacken rätt regelbundet. :D

Elestro
Inlägg: 61
Blev medlem: ons maj 06, 2015 1:14 pm

Re: Tokyo Marui Scar-L EBB (Video review)

Inlägg av Elestro »

Argonato skrev:Fan va grymt, har inte så mycket eget gear än men tanken är väll att jag ska försöka börja köra på klacken rätt regelbundet. :D
Haha, vem har det? :) Är nybörjare själv och det tar ju lite tid, samt en hel hög med kosing innan man har en hyfsat komplett gear.
Men som sagt, ser du mig på Klacken så tveka inte att hojta till så skall du få provskjuta den på skyttebanan som finns i Safe-zone, du kommer garanterat bli frälst :mrgreen:
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Skriv svar