Funderingar kring hölster.

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
Gwlyddyn
Inlägg: 998
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:37 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Gwlyddyn »

Med andra ord lär det landa på 1300-1400 kronor.

Du får gärna återkomma med totalsumman när prylarna anlänt!
Senast redigerad av 1 Gwlyddyn, redigerad totalt 0 gånger.

Kalle
Inlägg: 181
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:07 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Kalle »

Ni som har RTI-prylar;
Hur pålitligt är systemet? Har ni tappat hölstret någon gång? Håller det om man råkar landa på det, alltså sitter det kvar?
Är sugen på ett sådant hölster men undrar om min spelstil är för våldsam för kopplingen.
"Wir sind Deutsche, es ist was wir machen!"
- Kirschenbauer Airsoft Uppsala
Följ oss på facebook!

Lazt
Inlägg: 247
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:34 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Lazt »

Jag spelar ju som en primadonna, men fastsättningen är mycket rigidare än de där tre små skruvarna som serpat sitter fast med, så håller ett sånt håller RTI garanterat.
-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------

Mr Freeman
Inlägg: 75
Blev medlem: tis maj 08, 2012 6:00 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Mr Freeman »

Jag spelar inte heller lika våldsamt som du verkar göra (varför smutsa ner grejerna i onödan?) :D Men jag har slagit i hölstret och legat på det osv och RTI systemet är väldigt stabilt som jag uppfattar det. Jag tror garanterat att det håller om du gör ett ninjamove och landar på hölstret.

Grim
Inlägg: 163
Blev medlem: tor maj 17, 2012 9:50 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Grim »

Är de någon som vet om man kan fästa ett safariland hölstret i västen? Har samma model som försvaret använder. 6004 kan de vara??
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "

Glader
Inlägg: 97
Blev medlem: tor maj 17, 2012 8:25 am

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Glader »

Computer says "yes"!
Googla på "Safariland MLS", "Safariland MOLLE" eller dyl.
För er som läser den här posten inom en snar framtid finns den här eBay auktionen på hälften av ett Safariland MOLLE-fäste.
"Kan ni inte bara vänta med att bli ovänner tills ni har lite fakta att bråka om?" --Twist
Mina affärsredovisningar

Grim
Inlägg: 163
Blev medlem: tor maj 17, 2012 9:50 pm

Re: Funderingar kring hölster.

Inlägg av Grim »

Din google-fu är stor ;) sökte faktisk men visste inte vad jag leta efter.
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "

Skriv svar