Original SWAT kängor något att ha?
Re: Original SWAT kängor något att ha?
Är det samma SWAT kängor som nämns här? Jag gav runt 1400kr för mina
https://www.garderoben.se/swat-side-zip ... -2134.aspx
https://www.garderoben.se/swat-side-zip ... -2134.aspx
Wopper gillar du dina eller?
Inte fått dom än, beställde förra veckan, återkommer när jag fått dom 

Jag har ägt två par och är allt annat än nöjd, de brister jag noterade är följande: dålig kvallitet på sulan då den nöttes relativt fort mot andra kvalitetskängor, side zip som gav upp tidigt,vattentäta skulle de vara (ja asså jag simmade inte med dom) men under en övning som tog plats i blött gräs så började de släppa in vatten från tungans förlängningen (altså under snörningen på fotryggen) .. Nu ägde jag dessa för cirka 3 år sedan och har ingen aning om rådande kvallitet. Säger som Viqs .. Ett par combat hikers kommer skänka dig mer nöje 

CTR EP3 Championship White, nuff said
Har ingen aning, jag tog dom för att matcha min swat gear
Får yttra mig om kvalitets biten när dom kommer.

Jag tog dom som en vild chansning och dom kan inte vara sämre än mina ruttna ryska bla bla skit kängor.
Har spelat ett par år i mina swat kängor. Är riktigt nöjd med dom. Absolut inget att klaga på.. Till och med bekvämare än mina hagman kängor som gick på 1800 spänn...
-Skickat från min brödrost-
Följer det heta NSW-modet och kör med Salomon Quest 4D GTX. Dyrare än din budget men bland det bästa i kängväg på min arma fötter.Dooxy skrev:tack där sa du något det har inte ens slagit mig, kör du själv med någon av dessa märken?
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
Fy fan va tur jag har! gick ut och kolla lite på youtube om Salomon Quest 4D GTX Boots dom värkar få bra feedback så kolla jag priset shit 2600kr!
Men så hitta jag en online utförsäljning med 40% rabbat! kunde inte motstå! fuck it 500 mer blir bara mer nudlar och att handla julklappar till släkten i December i stället
Men så hitta jag en online utförsäljning med 40% rabbat! kunde inte motstå! fuck it 500 mer blir bara mer nudlar och att handla julklappar till släkten i December i stället

Köpte mina Salomon trekking skor på Team sportia under någon rea (förra årets modell) för 700kr.
Har stått emot en hel del under tiden jag haft dem.
Har stått emot en hel del under tiden jag haft dem.