Hur ser västen ut irl?

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
RaggeBiff
Inlägg: 4
Blev medlem: ons nov 05, 2014 6:00 pm

Hur ser västen ut irl?

Inlägg av RaggeBiff »

Helluuu, hur ser denna ut irl? http://airsoftstore.se/tactical-vest-v% ... ive-miltec Verkar den ok?

Malus
Inlägg: 51
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:40 am

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av Malus »

Nu vet inte jag hur många mag du har men är väldigt stora fickor för m4 mag. Kommer klånka runt.
War. War never changes

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av ohman »

Som Malus säger, det kommer skramla och leva om när du rör dig om du kör M4-mag i den. Det finns helt klart bättre alternativ för dig. Har du kikat på taiwangun eller gunfire? De har en hel hög västar för en spottstyver som dessutom är modulära och anpassade för den typen av magasin.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

700mb
Inlägg: 295
Blev medlem: fre jun 22, 2012 11:09 am

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av 700mb »

Det är olagligt för dig som 13 åring att inneha och använda airsoft utan direkt uppsyn av en vuxen, med direkt uppsyn menar jag inom en armlängsavstånd. Här är ett fall där en minderårig använde ett airsoft gevär utan direkt uppsyn av sina föräldrar. https://lagen.nu/dom/nja/2005s758

Mrmonkeey
Inlägg: 184
Blev medlem: tor jul 03, 2014 7:25 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av Mrmonkeey »

Hmmm..... suck. Det är fortfarande olagligt oavsett om ni har skydd eller inte. Varje gång en minderårig åker dit, skadar sig eller träffar fel person så drar det massa skit över hela sporten. Respekterar man inte den lagen respekterar man helt ekelt inte heller oss som utövar sporten seriöst

Bloodneed
Inlägg: 747
Blev medlem: lör maj 26, 2012 6:15 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av Bloodneed »

så här är det.

merparten av oss på forumet har en ståndpunkt som grundar sig i att vi vill skydda vår hobby från negativ publicitet och represiva åtgärder från myndigheter då olyckor sker. Att just du och dina vänner är försiktiga spelar ingen roll, det finns säkert minderåriga bilförare med samma argument .. bottomline- är du inte 18 ska du inte äga, spela eller på annat sätt handskas med airsoftvapen. Vänta till du är 18 dina misstag kan kosta oss vår hobby.
CTR EP3 Championship White, nuff said

700mb
Inlägg: 295
Blev medlem: fre jun 22, 2012 11:09 am

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av 700mb »

Dina föräldrar kan hamna i problem eftersom det är de som antagligen har köpt ut vapnen.Du riskerar allstå att dina föräldrar får straff i form av böter för du är ute och skjuter i skogen. Kolla närmare på mitt exempel jag länkade.
Senast redigerad av 1 700mb, redigerad totalt 0 gånger.

Bloodneed
Inlägg: 747
Blev medlem: lör maj 26, 2012 6:15 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av Bloodneed »

herregud.. din generation varför ens bemöda sig.. överväger att ta mitt liv innan jag fyllt 40 så att jag slipper vårdas på mina ålders dagar av er. Inget kan gå fel allt är bombsäkert.. livet kommer att äta upp er med den synen..





avlägsnar mig från den här tråden.
CTR EP3 Championship White, nuff said

Mrmonkeey
Inlägg: 184
Blev medlem: tor jul 03, 2014 7:25 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av Mrmonkeey »

Hahaha bloodneed. :lol: Jo att argumentera med en 13åring ger en oftast grått hår säger jag.

RaggeBiff
Inlägg: 4
Blev medlem: ons nov 05, 2014 6:00 pm

Re: Hur ser västen ut irl?

Inlägg av RaggeBiff »

Känner mig hemsk när ni säger det så :-/

Skriv svar