8fields

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
Gidappa
Inlägg: 132
Blev medlem: lör maj 13, 2017 2:38 pm

8fields

Inlägg av Gidappa »

Finns en massa fickor/ västar/ riggar på Taiwangun från 8fields för en billig peng.
Har läst en kommentar om att "molleknapparna" skulle vara kassa.

Någon som har erfarenhet av detta märke?
Är det pengar i sjön?

Callahan
Inlägg: 483
Blev medlem: tor maj 17, 2012 12:52 am

Re: 8fields

Inlägg av Callahan »

Finns billiga bra alternativ som ser bra ut också!
Kolla in Condor tex.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Gidappa
Inlägg: 132
Blev medlem: lör maj 13, 2017 2:38 pm

Re: 8fields

Inlägg av Gidappa »

Grejen är ju lite den att 8fields har ett stort utbud med en hel del riktigt intressanta fickor som verkar väldigt funktionella och snygga. Och sen har ju taiwainguns inte så mycket mer att välja på i fickväg.. Och då jag ändå skulle lägga en order där senare så undrade jag mest om någon har koll på just 8f.

Men länka gärna till någon bra sida med condor i europa om du har lust. Kanske hittar jag alternativ där istället. Uppskattar alla tips!

Callahan
Inlägg: 483
Blev medlem: tor maj 17, 2012 12:52 am

Re: 8fields

Inlägg av Callahan »

Jag har köpt det mesta här ifrån http://www.strikerairsoft.se/ när det gäller Condor.
Tacticalstore har en del också.

Är det bara själva molleknapparna så borde det väl gå att fixa nya hos skomakaren typ.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Osnaz
Inlägg: 69
Blev medlem: mån nov 24, 2014 9:43 pm

Re: 8fields

Inlägg av Osnaz »

köpte magfickor till min MP5:a och Jesus så tighta de är (knappt så man kan få ner magasinen i botten) plus att bungycorden var olika långa på de olika fickorna. Kostade visserligen bara typ 120:- för två fickor

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: 8fields

Inlägg av Marcules »

8fields är kasst. Riktigt dåliga sömmar som går sönder innan man ens hunnit ut med grejerna i skogen. Köp condor om du vill spara pengar.
-:Skogsfrisk:-

Herr Nilsson
Inlägg: 189
Blev medlem: lör feb 23, 2013 1:42 pm

Re: 8fields

Inlägg av Herr Nilsson »

8fields sömmar är usla, kolla in på tws bilder så ser man hur dåliga det är.. Condor är bra. Tasmanian tiger är bra med i de relativt låga prisklasserna.
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!

Metalman_666i
Inlägg: 65
Blev medlem: mån maj 14, 2012 7:19 pm

Re: 8fields

Inlägg av Metalman_666i »

Jag köpte en A-Tacs AU väst från Taiwangun av märket 8fields. Jag har ännu inte fått ut den på ett enda spel. Färgerna stämmer inte ALLS om man jämför med Proppers A-Tacs AU. Det går någon stålvajer genom västen som man tydligen inte får ta bort för då rasar västen samman :P. Men det lilla jag testat den hemma så känns den ändå okej. Lite att man får vad man betalar för. Har köpt tyghölster och dumpfickor från 8fields och de är helt okej i min mening. Mitt problem gällande de hölstren jag har är att de hänger och slänger i mitt knäveck då de känns gjorda för folk som är 190cm långa :P. De går inte att korta ner (den varianten jag har) heller för att anpassa till min korthet på ca 172cm.
Äntligen en stolt ägare av en VFC 416 och en G&P Navy Seals MOTS M4 :D

Skriv svar