CYMA - Åsikter

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Bloodneed
Inlägg: 747
Blev medlem: lör maj 26, 2012 6:15 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av Bloodneed »

har haft en del cyma och kan säga att jag är inget annat än nöjd med de jag ägt. Fun straight out of the box och inget behov att pillas med (såvida du inte ska köra cqb) ;)
CTR EP3 Championship White, nuff said

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av Takolander »

Ja det ÄR lite Nokia-feel feel på Cymas grejer. Inget speciellt men det FUNGERAR :)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Fabbriank
Inlägg: 61
Blev medlem: lör aug 18, 2012 12:28 am

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av Fabbriank »

Nån som har några åsikter om fällkolven på deras AKMS? Är den stabil eller wobblar den?

FarbrorOscar
Inlägg: 94
Blev medlem: tis maj 15, 2012 1:05 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av FarbrorOscar »

Kolven på min cm050 wobblade lite grann, men inte så mycket att det störde eller riskerade att gå sönder. Det var en rejält bra bössa.

EDIT
Läste fel, trodde du menade AIMS. De AKMS som jag prövat har alla haft stabila kolvar.
I am Russia. Very cute and sex.

Fabbriank
Inlägg: 61
Blev medlem: lör aug 18, 2012 12:28 am

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av Fabbriank »

Allright, tack för snabbt svar :)

kreator
Inlägg: 538
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:16 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av kreator »

Cymas EBB AK:s klingar ljuvligt ondskefullt. Just saying :)

Är överdrivet nöjd med min 036:a!
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

garanti
Inlägg: 22
Blev medlem: ons jun 26, 2013 11:55 am

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av garanti »

Mycket om deras ak's men hur står det till med deras m4'or m.m?

twallden
Inlägg: 3
Blev medlem: tor okt 17, 2013 7:10 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av twallden »

Äger en MP5A3 (CM041J) http://www.taiwangun.com/en/cm-041j och är helnöjd, bra och starkt vapen. Lite väl tung men hellre det än ett plastigt vapen.
Är även på jakt efter en M4 och det kommer att bli en CYMA då jag inte har testat så många andra tillverkare.

Incite91
Inlägg: 19
Blev medlem: tor dec 20, 2012 4:24 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av Incite91 »

Det är exakt den som twallden länkar till som jag har funderat på. Det lär bli en sån inom en väldigt snar framtid. :D

Vilka extramagasin stoppar man i en sådan? Alltså från vilken tillverkare?



MVH Jim

twallden
Inlägg: 3
Blev medlem: tor okt 17, 2013 7:10 pm

Re: CYMA - Åsikter

Inlägg av twallden »

Jag köpte 4st http://rodastjarnan.com/airsoft/cyma-mp ... ulor-15834 och dom funkar snorbra. Fick låna ett par andra ett spel när jag bara hade originalmagget och dom var inte bra alls.
Detta mag (se länk) har en platt matare och dom andra hade en rund så jag tror den matade lite snett med magen jag fick låna.
Magen är av metall och har en stabil känsla, klickar gött när man laddar och dom har en äkta känsla.

För övrigt så är vapnet hur bra som helst men jag kommer att byta fjäder för den är som sagt lite väl stark för att vara ett CQB vapen, får ju inte vara med på "CQB" spel :roll:

Skriv svar