vad ni har på era M4??

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Uffe_GunMan
Inlägg: 1
Blev medlem: tor dec 05, 2013 9:58 pm

vad ni har på era M4??

Inlägg av Uffe_GunMan »

Hej. det är så att jag undrar lite vad ni alla har på era M4?? För jag har väldigt svårt för att bestämma mej vad jag ska ha på mit :?: t.
Skulle vara snällt om ni kunde lägga med lite bilder på era vapen. Så man fick lite att gå på ;) . Själv har jag en WE M4 från taiwangun.com.


Takar för alla bilder och svar som kommer att komma

Le Gradovic
Inlägg: 310
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:13 pm

Re: vad ni har på era M4??

Inlägg av Le Gradovic »

Välkommen till forumet! Läs gärna igenom reglerna innan du postar, då du kan få svar på dina frågor ganska snabbt genom att navigera sidan. Forumet håller på så sett rent från onödiga korstrådar, dubbletter och liknande. Det kan verka lite hårt i början för nya användare, men tro mig, vi alla uppskattar det extremt mycket här på forumet, och det kommer troligen även du att göra!

Hjälp på traven: Forumindex -> Media -> Vapen -> Bilder 2013. Finns grymt mycket fina bössor i den tråden med massvis av bra tillbehörsförslag. Om du undrar över kvalitén på något tillbehör, är det enklast att kontakta någon som har vederbörande tillbehör på sitt vapen genom PM eller kommentera med namn (Typ "Användarnamn: Fråga") i kommentarstråden. Det är alltid kul att få dela med sig av sina erfarenheter, så utförligast svar lär du hitta på det viset.

En en gång, välkommen!
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Dj_komodo
Inlägg: 396
Blev medlem: tis aug 07, 2012 10:23 am

Re: vad ni har på era M4??

Inlägg av Dj_komodo »

Så här ser min WE M4 efter en massa pill
_MG_9833 (Custom).jpg
_MG_9828 (Custom).jpg
Och det här är vad jag har på:

-'Dytac' UXR III 3.1 RAS 13.5" (inch) for Systema PTW Profile
-'Military Action' -14mm (anti-clockwise) M556 style M4 flash hider
-CM Troy Rear & Front Folding BattleSight
-Element EX290BK Lau style LT752 Scout Offset Mount
-Night-Evolution M300A MINI SCOUT LIGHT
-Night-Evolution Dual Function Tape Switch
-5KU Handstop for LW URX
-BD KAC Style Rail Cover For URX III&URX3.1
-T.S.C PRI-Style Charging Handle
-T.S.C Anti-Rotational Pin (Type 2)
-Ergo grip never quit grip
-Magpul ASAP Sling Adapter
-Magpul RSA Rail Sling Attachment
-Magpul MOE Grip
-Magpul Enhanced Triggerguard
-Magpul CTR Buttstock
-Magpul CTR Cheek Raiser
-CM Trijicon SRS


Men som föregående talare sa så klickar man sig fram till bild sektionen på forumet och väljer "AR-15" om du vill ha mer inspiration...

Skriv svar