Ny mid-range M4

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Mela
Inlägg: 3
Blev medlem: mån dec 08, 2014 2:32 pm

Re: Ny mid-range M4

Inlägg av Mela »

Är också ett fan av Magpul och kör själv med en King Arms Magpul S&W M&P15 MOE och kan varmt rekommendera den! Har även en King Arms Magpul MOE M16A3 samma gäller den.
Stabila bössor direkt ur låda faktiskt. I med en mosfet så har du en bössa med bra ROF. Sugrumod så kommer du långt också. ;)

Har klämt och känt på G&Ps Magpulbössa och tycker kvalitén är lik King Arms motsvarighet, nu har jag ej testat G&P mer än några minuter dock så svårt att avgöra kanske.. Sen har ju G&P Magpulkroppen också.

Teacher
Inlägg: 41
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:53 pm

Re: Ny mid-range M4

Inlägg av Teacher »

Jag har en Magpul ERG och har nyligt sålt en King Arms MOE. Även om jag inte hunnit testa någon av dem speciellt mycket för att kunna uttala mig om prestandan så anser jag att den förstnämnda känns aningens stabilare byggd. Den är visserligen även tyngre än King Arms också, vilket jag antar bidrar till detta.

Rekylen i ERG:n är också riktigt skön, även om jag bara kan jämföra med Umarex G36CV EBB där.
JTF-S - Village Sniper
Serious Business

Rythm
Inlägg: 87
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:52 pm

Re: Ny mid-range M4

Inlägg av Rythm »

Det blev en marui Next Gen på inrådan från flera. Hittills nöjd med den. Stor bonus att med den låga utgångshastigheten böhöver man inte tänke på säkerhetsavstånd på samma sätt som med tidigare skogsbössor!

Skriv svar