Visa er ryssgear (kommentar)

Bilder och filmer på spelare i sin utrustning som inte är impressions.
5224
Inlägg: 320
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:30 am

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av 5224 »

Halvfingerhandskarna?

SP brukar ha dem:
http://www.soviet-propaganda.com/index. ... f38875b0bf
Non Belior Solum Melior

doc111
Inlägg: 8
Blev medlem: fre jul 13, 2012 4:29 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av doc111 »

Ah precis, haha så lätt var det. All right tackar o bockar :D.
The story go's something like "airsoft" and then there's some more Airsoft. Then it ends with some Airsoft.
Eoskräck sikte!
Nickname: Owl

Jesus
Inlägg: 69
Blev medlem: mån jun 11, 2012 5:09 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Jesus »

Som jänkofil är väl detta lite hädelse, men jisses vad snyggt ni får till det, blött och allmänt äckligt (i positiv bemärkelse, realism-känsla osv). Finns många på US/NATO-sidan som skulle behöva en lektion i hur man tar bilder med känsla i!

En fråga dock: Rancore, varför den blå tejpen, finns det någon story bakom?
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds

"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo

5224
Inlägg: 320
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:30 am

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av 5224 »

Den blå tejpen är en gammal kvarleva från sovjettiden, då fanns det inte en massa produkter av varje typ att välja bland, det fanns en och den var bäst (och blå). ;)

Nuförtiden finns det en massa färger precis som i väst, men den dyker ändå upp här och där (om det ses som en markering mot traditioner/status eller bara att den är funkis kan jag itne svara på), men här har du ett par exempel på riktiga operatörer under 2000-talet i vilket fall:
http://spetsnaz.su/gallery/index.php?/t ... -blue_tape


....och Nielsen: precis sådär jättemysig känsla som höjjer bilderna snäppet över! ;)
Non Belior Solum Melior

Hjelte
Inlägg: 25
Blev medlem: sön maj 06, 2012 8:05 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Hjelte »

Nielsen, med instagramfilter blir du ännu snyggare. Just sayin ;)

argy89
Inlägg: 21
Blev medlem: mån maj 21, 2012 8:19 am

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av argy89 »

rancore. ska du verkligen sälja pso siktet? ser ju riktigt bra ut på AS VAL'en :D

snyggt nilsen. måste köpa mig nå gorka + smersh, hade varit trevligt att spela söderöver med er någon fler gång!

Jesus
Inlägg: 69
Blev medlem: mån jun 11, 2012 5:09 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Jesus »

Coolt, då har man lärt sig något nytt! Och det är precis sånnadär schyssta detaljer som gör ett kit så jävla snyggt/bra!
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds

"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Nielsen »

Galet läckert med LES rancore, så skön känsla i kittet, du saknar bara en 7.62 bössa för extra FSIN!
Du är fin du också Supernaut ;)
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Danno
Inlägg: 108
Blev medlem: mån maj 07, 2012 3:05 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Danno »

Jag gick igenom alla bilder från ryska bildtråden, inte en enda gjorde mig besviken. Tummen upp till alla som har postat!

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Visa er ryssgear (kommentar)

Inlägg av Nielsen »

Jävligt läckert VDV69! Så underbart att se en enhetlig grupp, hela intrycket blir så mycket mer seriöst och ni har lyckats riktigt bra. Skönt att se en komplett genomgång av vilka vapen som ska finnas i en grupp. Något alla lag bör eftersträva!
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Skriv svar