S.t.a.l.k.e.r

Bilder och filmer på spelare i sin utrustning som inte är impressions.
Brolin90
Inlägg: 54
Blev medlem: ons maj 23, 2012 7:50 pm

S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Brolin90 »

Hej har börjat på en liten stalker outfit så tänkte om det va nån mer som hade det. Så man kan få lite inspiration.

Bara o lägga up bilder
Вилле Бролин

Besök våran Fb sida

Militärhistoriska föreningen Tovarishchi
https://www.facebook.com/pages/Milit%C3 ... 4711319507

Schultz
Inlägg: 353
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:17 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Schultz »

ODA 727
PTW User


Mina affärsredovisningar

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Nielsen »

PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Takolander »

Här är bara ett exempel på hur man kan göra om man vill konvertera ett ordinarie russki-kit till S.T.A.L.K.E.R utan att ruinera sig själv.

Jag köpte en cool mask från vapenbutiken (den ska egentligen ha nåt med Starcraft att göra!). Hursomhelst räckte det med att kränga på luvan som medföljde till min gamla Kamyshjacka (Splav) och sen klistra dit ett "zonen"-märke från Rödastjärnan. Jag är inte superseriös alltså, men jag tycker det fungerade. Kan vara nån slags representant för regeringsstyrkorna. VIP-eskort genom zonen kanske? Fritagande av gisslan?...Likvidering? ;)

Bild
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Bay Cat
Inlägg: 947
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:58 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Bay Cat »

Ser fräscht ut!

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Takolander »

Tackar, Bay Cat :)

Men vettu - det kanske är FÖR fräscht?! :lol: Jag menar, även om man är utskickad från inrikesministeriet eller dyl och har tillgång till det dyraste/nyaste så ska det vara SKITIGT. Zonen är ju skitig, allt och alla blir snabbt skitiga...vissa får hjärnan kokad också har jag hört ;)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Anton
Inlägg: 42
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:44 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Anton »

Takolander: Åh nu blev jag våt i trosan. :D
"Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: For thou art with me."
Psalm 23:4

Bay Cat
Inlägg: 947
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:58 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Bay Cat »

Ja det är bonus med smuts, helt klart :)

OllesBror
Inlägg: 44
Blev medlem: lör aug 11, 2012 6:44 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av OllesBror »

IMG_0110 BW.jpg
Var hemma en sväng och slängde ihop ett litet STALKER-kit.
Tanken är att det ska vara en enkel man med dålig materiel och kallt hjärta.
Tog sunkiga kläder, en gammal tysk trenchcoat, en gammal svensk Olle-tröja, random-mössa, en CM3-skyddsmask och ett gammalt stridsbälte till Kg m/37 (BAR 1918) och så givetvis min nyinförskaffade Classic Army AK47.

Moltengamer
Inlägg: 1
Blev medlem: lör aug 17, 2013 3:24 pm

Re: S.t.a.l.k.e.r

Inlägg av Moltengamer »

Jag köpte den där '' Starcraft masken '' igår..och det måste helt klart varit den sämsta masken jag någonsin använt om jag ska vara ärligt...Körde ett spel och då blev jag skjuten från ca 50 meter rätt på högra ögat.. och nätet lossnade och massor med glasfiber splitter kom in i mitt öga..så fick be om hjälp av en kille jag fråga försöka pilla ut allt splitter med hjälp av att göra ett papper spetsigt...och där va den masken förstörd..testade trycka ur andra nätet med tummen och behövde inte ens ta i... vet inte om min mask va defekt.. men se till att kolla så att '' limningen'' runt ögat ser ordentligt ut och inte klent! Vad jag däremot skulle rekommendera att göra är att köpa en cool gasmask av eget tycke och sedan ta den till ett glasföretag som håller på med bilglas m.m och sedan be dom ta ut original glaset från gasmasken och sedan skära ut nya i plexiglas.. det har jag gjort och det funkar utmärkt och masken kan t.o.m ta skott från ett luftgevär!

Skriv svar