Övriga vapen 2012 - Diskussion

Bilder på airsoftvapen.
Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Supernaut »

Städat bort onödig diskussion efter delningen. :)

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Stag »

Hur görs det med andra vapentyper? Är det okej med en tråd för AK och en tråd för bolt-bössor också? Känns som att många skulle tjäna på uppdelning av de största vapnen och vapenklasserna.

Det kanske t.ex är lite överdrivet med egna trådar för MP5 osv, då det inte finns många nog att motivera en egen tråd. Däremot AR-15 och AK är ju riktigt stora, såklart. Bolt och pump-bössor skulle kunna dela. Skulle gärna se en separat för pistoler också, då de känns avskilda från karbiner och gevär.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Supernaut »

Onödigt att dela upp för mycket i förhand. Tidigare så dominerade AR-15 så mycket att det var rimligt med en egen tråd. Nu låter vi den här bero en vecka iaf och om vi märker att den domineras helt av någon annan vapentyp så splittar vi igen.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Stag »

Låter logiskt och bra.

Däremot ställer jag mig fortfarande på sidan av och säger att jag vill ha en separat pistol-tråd. Den hade ju en del trafik på gamla forumet trots allt, och de känns som sagt väldigt avskilda från karbiner och gevär.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Juveltjuven
Inlägg: 135
Blev medlem: mån maj 14, 2012 5:22 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Juveltjuven »

Skitsnyggt Moddan!
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Frost
Inlägg: 181
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:44 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Frost »

Shit MODDAN!! Grymt snygg!

zordid
Inlägg: 24
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:51 am

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av zordid »

MODDAN, för att citera jokern "Where does he get those wonderful toys?".

Sjukt snygg! fast din träkittade maruzen 870 slår allt jag har sett på airsoftsverige någonsin.

Användarvisningsbild
MODDAN
Inlägg: 154
Blev medlem: ons maj 16, 2012 10:41 am

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av MODDAN »

Taxi mocka, taxi mocka allihop!
Än är den inte klar misstänker jag. Ska köpa en vapenrem till och lite annat smått innan jag är helt nöjd. Får lägga upp en bild på mina tio andra brakare också så man kan få lite feedback.

Ang. träbössan så är den trevlig, även om jag föredrar Mossbergare framför Remington. Men en trä Mossy ska jag skaffa mig en vacker dag också. Något måste man ju ha mellan framsätena i polisbilen. :D

MODDAN ut.
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Twist »

En tråd för AK är lika motiverad som en för AR om man ska lära sig något alls av hur det ser ut på gamla forat.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Takolander »

+1 på Twist
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Låst