Övriga vapen 2012 - Diskussion

Bilder på airsoftvapen.
p33krN
Inlägg: 424
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:57 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av p33krN »

Hoppsan, det va det visst. Hur kan jag ens kalla mig svensk längre :o

Får gå lös med edit-knappen :)
#dualtubemasterrace
|| Mina nya affärsredovisningar ||

Norqvist
Inlägg: 8
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:05 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Norqvist »

Gimli.

Ruggigt läcker ak5c. Jag är sjukt sugen på en sådan.

Hur tycker du den fungerar lite mer genomgående annat än att du är riktigt nöjd med den?=)
Det skulle vara fint med en recenssion med bilder från någon av ägarna av denna ädelsten från G&G.
//Norqvist
Autenticitetsfreak
Inokatsu M4 MTW SOPMOD 2010 Super Version /RS Aimpoint CS /Invisible Sights PEQ-15
Inokatsu M4 MTW SOPMOD 2011 Super Version /RS LMT Crane stock
VFC SCAR-H GBBR /SpecterDR 1x-4x
VFC FN FNX
Umarex USP Tactical (HL2)
TM Glock 17

Iprenen
Inlägg: 39
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:33 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Iprenen »

Norqvist:
Vad jag har gjort på min AK5C:
Efterdragit alla skruvar så den är så solid som möjligt.
Det jag även har gjort är att jag har bytt ut sprinten som håller i handguarden (det var det enda som fixerade den i sidled) mot en solid bult + mutter som jag dragit åt. Efter det har handguarden blivit betydligt bättre och om jag ska ha den mer fast måste jag plocka isär allt och fixera med en svets inne i kroppen vilket jag inte är så sugen på!
I övrigt har jag inget att anmärka på bössan, älskar den även om den är ett stort "as" att släpa runt på! Enda som är kvar att göra är att dra i ett mosfet så är den komplett enligt mig.
Mina Affärsredovisningar
WE 416 GBBR
KWA Sig Sauer P226 X-Five
Snigel nörd

Bloodneed
Inlägg: 747
Blev medlem: lör maj 26, 2012 6:15 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Bloodneed »

ak5an ser crisp ut! ..men snälla ..snälla .. inga 203or på den :/ ser Bengt-Allan ut ://
CTR EP3 Championship White, nuff said

Karre
Inlägg: 48
Blev medlem: ons maj 23, 2012 5:56 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Karre »

Ni med de fina AK5C:orna, det skulle vara grymt om ni kunde skriva ihop en liten recension av bössan så vi får vet hur bra de har lyckats med den!

Iprenen
Inlägg: 39
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:33 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Iprenen »

Mina Affärsredovisningar
WE 416 GBBR
KWA Sig Sauer P226 X-Five
Snigel nörd

Karre
Inlägg: 48
Blev medlem: ons maj 23, 2012 5:56 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Karre »

Underbart, Tackar och bockar!

Malus
Inlägg: 51
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:40 am

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Malus »

p33krN Är det VFC eller element LLM-01?

Fnurrar på en ja med men mtp vad jag läst och va nån post på förra forumet kanske det bara e bättre att köpa en vanlig vapenlampa istället.
War. War never changes

p33krN
Inlägg: 424
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:57 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av p33krN »

Det är en Element som är på väg. Som jag förstod det så va den mer prisvärd jämfört med en VFC, dock så va ingen av dem direkt bra. Själv tror jag den duger. Ska försöka modifiera min med en IR-laser också. Annars är den mest för utseendets skull.
#dualtubemasterrace
|| Mina nya affärsredovisningar ||

Kalle
Inlägg: 181
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:07 pm

Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion

Inlägg av Kalle »

Lampan i Elements är klart duglig, lyser på ganska bra tycker jag. Resten, laser, ir-laser och ir-belysaren, är pretty much garbage. Det var väl ganska väntat iofs. De fungerar men är inte direkt användbara om man säger så. Alldeles för svaga. Utseendemässigt är det inget att klaga på så där fyller den sin roll.
Det enda man behöver tänka på är att ta ur batterierna när man inte ska använda den på någon dag eller så för de ligger och drar och laddas ur på ett par dagar annars.


Hur beter sig Specter-siktet på en g36? Då menar jag hur det hamnar höjdmässigt, hur lätt det är att använda osv. Vart sugen på ett sådant men jag vet inte om det är värt att byta bort den kombo jag kör nu (bärhandtags-kikare+T1 Micro) som är helt underbar.
"Wir sind Deutsche, es ist was wir machen!"
- Kirschenbauer Airsoft Uppsala
Följ oss på facebook!

Låst