Into the breach - Crye precision

Bilder och filmer från verkliga förlagor.
Harris
Inlägg: 36
Blev medlem: tis sep 18, 2012 12:19 pm

Into the breach - Crye precision

Inlägg av Harris »

http://www.youtube.com/watch?v=KDF5m-vZ0_8

Läcker film ifrån Crye's hemsida. Titta o njut :)
"A kid who tells on another kid is a dead kid"

Nitisk
Inlägg: 303
Blev medlem: ons maj 23, 2012 8:51 am

Re: Into the breach - Crye precision

Inlägg av Nitisk »

Ursäkta mig. Även om det är för amerikanernas memorial day, är detta lite väl patriotiskt och på gränsen till propaganda kan jag tycka.

Detta är vad i alla fall vad jag tycker om riktiga krig i alla former:
Bild
Slut från mig. Och vill helst inte gå in i en politisk diskussion, eftersom jag inte tycker det passar på de här forumet.

Krille
Inlägg: 187
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:03 pm

Re: Into the breach - Crye precision

Inlägg av Krille »

Gearmässigt så finns det en hel del inspiration :)

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Into the breach - Crye precision

Inlägg av Stag »

Jag tycker faktiskt inte det vore så dumt om vi i Sverige var lite mer patriotiska på det sättet... Inte ofta våra soldater får höra att de gör ett bra jobb eller får stöd från allmänheten. De tar ju en enorm risk även de, precis som amerikanerna.

Cryes video tycker iallafall jag framför tacket till fler än amerikanska soldater, även om det, såklart, är de som avbildas.

TACK till de som tjänstgör för oss som inte gör det. Oavsett var de kommer ifrån.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: Into the breach - Crye precision

Inlägg av Boogieman »

Lite för mycket multicam, men en jäkligt trevlig film att titta på. Detta ur både ett gearperspektiv men även ur ett rent sentimentalt sådant.

Sen får man fjanta rundor och tycka vad man vill, men om det är någon som förtjänar att hedras är det soldater som riskerar allt för någon annan.
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Skriv svar