WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

lär förmodligen bara bumpa i fortsättningen när jag laddat upp något verkligen sevärt, tex första planerade spelet där jag ska ha med mig min nya kamera, utöver det ska jag nog ligga lågt.


Alla är så på hugget nu för tiden:)


Kramar people
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av Boogieman »

Alltså, nu tänker jag skriva detta i all välmening, Robovich. Men betänk det faktum att du inte behöver bumpa så fort nåt hänt på kanalen, för att de som vill följa dig faktiskt följer dig.
Och om du tittar på forumet i övrigt är det ganska få som bumpar sina egotrådar. Det handlar inte om dig, utan om du tar en titt på många av de som har de bästa kanalerna, Facebooksidorna, impressions eller coola bössorna så har inte de egna trådar utan postar i andra, etablerade och öppna trådar. De som har egna bumpar inte heller dem som en service till folk som kanske inte haft förmånen att se tråden.
Jag menar, det är inte public service det här...

Det handlar inte heller om att vara på hugget eller att vara känslig, utan det handlar om, för många, inklusive mig själv, om att forumet hela tiden ska bringa något nytt och att trådarna ska utvecklas. Om det bara ska bumpas i parti och minut kommer alla kvalitetstrådar och -inlägg att drunkna i havet av bumpade trådar. Det räcker med säljesannonserna, ska man bumpa annat får det finnas synnerliga skäl till varför man gör det...

Som sagt, i all välmening för att du ska förstå varför vi reagerar på ett visst sätt. :)
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Kolla! När du skriver sådär detaljerat och faktiskt förklarar så förstår man ju meningen bakom det hela mycket bättre!


Som jag nämnde tidigare lär jag inte bumpa såfort ngt händer heller!:)
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av FaniSkogen »

Jag vill också förtydliga att jag skrev i all välmening. Jag tycker du verkar ha kvalité på dina filmer och vill gärna titta på dina framtida filmer.
Om du bumbar din tråd utan att något hänt kommer jag till sist inte titta i din tråd när det står att ett nytt inlägg gjorts för de sista 5 gångerna har det bara varit samma gamla inlägg som stått där. Det är synd då jag ju tidigare tittat in för att jag haft ett gediget intresse av din kanal.

Skrev det jag skrev just för att jag gärna fortsättningsvis vill ha koll på denna tråd.

Och som tidigare sagts, skulle alla bumpa sina trådar i brist på svar så skulle forumet bli oläsbart tyvärr. Vi skulle inte längre reagera på att ett nytt inlägg gjorts då det lika gärna kan vara en bump.


Så i all välmening och utan att på något vis vilja vara bitsk, kör gärna på ett nytt inlägg när en ny film läggs upp och jag och flera kommer med all säkerhet att titta på den med glädje!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

som sagt nu har jag tagit till mig det mesta och et vad jag ska/inte ska göra:)
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Nu finns nytt material ute på kanalen, bla årets första spel, ta en titt!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Spelmaterial från landskronas Tempus fugit uppe!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

hahah det vet jag , tro inte att jag glömmer det skottet ;)
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

"i find your lack of faith disturbing"

Det stämmer, vissa videos har tagits bort pga flera skäl.


Jag rekommenderar dock att du prenumenerar så lär du ha HELKOLL på det senaste!

Men här är senaste videon, och om inte denna länken fungerar så bjuder jag på pizza.

https://www.youtube.com/watch?v=MwTk5Ic ... ycg0G9iXuQ
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

3 nya videos uppe, här är en av dem!

https://www.youtube.com/watch?v=0cCROpj ... zxyn4t3gem
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Skriv svar