WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
JonathanRL
Inlägg: 576
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:14 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av JonathanRL »

Jag avsåg att jag ansåg mitt var lite långt. Såvida du inte har en hel themesong räcker 5-10 sekunder.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

ADAM skrev:Funkar inte på mobil och musiken verkar vara spärrad. Annars vore det kul att ta en titt :)

mobiler funkar det tyvärr inte på! men musiken är fortfarande intakt, det kolla jag nyss så ta en titt när du har tid vid datorn!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

andersbe
Inlägg: 62
Blev medlem: mån jul 15, 2013 6:22 am

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av andersbe »

Jag tror jag såg ett par kragspeglar, eventuellt ifrån Hemvärnet, vid 0:23 och 0:45. Om de sitter på uniformen så ta bort dem så slipper ni få kommentarer om det. Såg några andra trådar nyligen om M90 och kragspeglar.
Berget14 - Ranger
MERCS12 - Bamse Green Leader
Inferno Games - The Bear Tribe
Berget15 - Ranger (Juni 2017)
Black Ops 8 (Juli 2017)

Mobile Infantry 6 - H.A.T.A.L (Sep 2017)
Black Ops 8 (Nov 2017)

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

det stämmer, det lilla materialet där jag har svenskt på mig hade jag inte hunnit ta bort dem ännu, dock är detta åtgärdat sen länge, det materialet spelades in innan jag åtgärdarde det! Men tack för the heads up!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av FaniSkogen »

Kalas, blev ju ett riktigt trevligt intro!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

tackar!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av FaniSkogen »

Måste bara säga att det är lite irriterande med dessa uppknuffningar. Kikar in här då jag tror något nytt postats men sen är det samma gamla inlägg. Snart kommer jag inte kika in när du väl postat ett nytt.

Bara min åsikt.

Nitisk
Inlägg: 303
Blev medlem: ons maj 23, 2012 8:51 am

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av Nitisk »

FaniSkogen: Word!!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Måste ju dock få bumpa också så att folk som inte sett denna tråden alls får se, det får ni faktiskt förstå lite, stör det er är jag hemskt ledsen, men då kan "subscribe" via youtube vara bättre alternativ istället så behöver du inte hålla utkik här!:)


sen förövrigt finns det nytt material däruppe som kanske inte du sett? gå in och ta en titt, jag kommer inte posta här VARJE gång en video är uppe, utan då och då. men ska ta till mig tipsen ni ger:)

Spec gällande bumpning!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av Boogieman »

Fast, om alla ska bumpa sina egotrådar så fort de känner för det, hade forumet svämmats över av ingenting. Personligen förutsätter jag att det hänt något nytt om tråden kommer upp bland nya inlägg.

Det är jävligt störigt, det får du faktiskt förstå lite.
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Skriv svar