Uppdaterad 2021-03-05: Viktig information! (Ursäkta röran, vi bygger om!)
-
Re: Uppdaterad 2021-03-05: Viktig information! (Ursäkta röran, vi bygger om!)
Jag saknar också forumet. När kommer det igång igen? Är detta vad vi har kvar av Sveriges mötesplats för Airsoft så är det skamligt...
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=30120
Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".
Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".
Kul att ni är tillbaka om det är så. Verkar inte helt aktivt dock.
Är börsen fortfarande på gång?
Är börsen fortfarande på gång?
Hoppet om att detta forum skall kunna blomstra igen som det en gång var finns kvar inom mig. Har sett och läst att det är nada aktivitet här numera sedan drygt 1 år tillbaka vilket är riktigt tråkigt
Personligen tycker jag detta var/är en superb plats att mötas på, FB går ju inte att köra " FORUM " på och Airsoftbörsen var så underbar att segla runt på.
Så med hopp om att någon kan kanske svara? Är det något pågång här? Som tidigare fråga ställts här så undrar jag med om Admin teamet är aktiva och jobbar något med forumet? Eller är det som sagt kanske dags att lämna över facklan till någon/några andra?
Inget ont om man inte har tid, jag har 120% förståelse om man inte hinner med att driva ett sådant här forum när livet händer, jobb, familj, barn ect ect... men just att kanske ta tag i att föra över detta till några andra som känner att dom har mer tid, just för att ge forumet en chans igen.
Så.... ja, vad händer?

Personligen tycker jag detta var/är en superb plats att mötas på, FB går ju inte att köra " FORUM " på och Airsoftbörsen var så underbar att segla runt på.
Så med hopp om att någon kan kanske svara? Är det något pågång här? Som tidigare fråga ställts här så undrar jag med om Admin teamet är aktiva och jobbar något med forumet? Eller är det som sagt kanske dags att lämna över facklan till någon/några andra?
Inget ont om man inte har tid, jag har 120% förståelse om man inte hinner med att driva ett sådant här forum när livet händer, jobb, familj, barn ect ect... men just att kanske ta tag i att föra över detta till några andra som känner att dom har mer tid, just för att ge forumet en chans igen.
Så.... ja, vad händer?

Affärsredovisning: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... yjs#p94346
****** skrev: och vad är AEG för nått och har min airsoft det?
-
Bra fråga. Men ja, det lågan verkar ha falnat men det går att få liv i detta. Arnies Airsoft har betydligt mer aktivitet idag men det är ju fortfarande inte i närheten av vad det var för 12 år sedan när folk hade forumen som primära källor för skaffa information eller dela med sig av information runt hobbyn.
Men än lever hoppet i en. visst discord finns, Facebook finns men dem är mer svårnavigerade än forumet.
Men än lever hoppet i en. visst discord finns, Facebook finns men dem är mer svårnavigerade än forumet.