Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av pompe88 »

börjar dra ihop sig till spelsäsong snart, hur går projektet ?
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

Chibs
Inlägg: 64
Blev medlem: lör apr 26, 2014 11:23 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av Chibs »

Har själv inget investerat i detta projekt men är också mycket nyfiken på hur det går :D

Vesslan
Inlägg: 31
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:32 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av Vesslan »

Pandion - wendingo - Delendam...

Tror nog herr Delendam postar något så fort han har något han tycker är vettigt att informera om. Så luta er tillbaka o tänk va nöjda ni kommer bli när dom väl är klara även om det tar längre tid än tänkt ;)

pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av pompe88 »

Att skicka pengar till någon helt okänd o anonym människa o sedan inte höra ngt på 3 månader brukar ju annars vara anledning till oro men jag avvaktar. Förväntar mig ingen färdig produkt men åtminstone nått livstecken på att ngt händer hadde varit trevligt.
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

mitte
Inlägg: 42
Blev medlem: mån apr 13, 2015 4:35 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av mitte »

kommer det vara openhardware?
Mtp och l85 är grejer det

mouse
Admin
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:02 am

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av mouse »

Säsongen närmar sig med stormsteg. Någon progress ?
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av pompe88 »

Inte ett livstecken sedan 7dec trots upprepade förfrågningar från flera här i tråden. När skall man börja räkna de där pengarna som förlorade ? Jag är helt OK med att projekt kan ta tid men när den ansvarige helt slutar komunicera då blir åtminstone jag ganska orolig
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av Kether »

Delendam är inte en person som blåser folk...

Projektet har antagligen dragit ut på tiden och han har haft fullt upp och missat svara.

Jag har fullt förtroende för att projektet är vid liv och ingen har blivit lurad på pengar.

Vesslan
Inlägg: 31
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:32 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av Vesslan »

Pratade lite hastigt med delendam förut. Han skulle försöka skriva en liten uppdatering här snart. Som föregående talare sa så är inte delendam den som blåser folk. Är det verkligen så några som vet vem delendam maddafakking milsim/pyro legenden är?

Han har haft fullt upp på andra fronter så han har nog inte haft tiden som många önskar. Dock gör han inget halvdant. Det är bara räkna med förseningar då han trots allt inte satt ett datum när dom ska vara klara, samt att det inte bara är en granat model som ska göras.

Om du Pompe tycker det tar för lång tid så får du väl kontakta honom o be om pengarna tillbaka. Jag själv litar fullt ut på Delendam och tänker låta det ta den tid det tar.

pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av pompe88 »

Jag får be om ursäkt om jag har tvivlat på någon forum legends goda rykte men sett ur min synvinkel så är det en totalt okänd person som helt slutat uppdatera och svara på förfrågningar. Jag har varit med o sponsrat flera liknande projekt både via forum o anda sätt och har som sagt inget emot att projekt tar tid det visste ja när jag gav mig in i det. Men att man helt försvinner från radarn o inte ger några uppdateringar alls är som sagt ovanligt.
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

Skriv svar