Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
delendam
Inlägg: 114
Blev medlem: tis maj 08, 2012 1:40 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av delendam »

Jag fortsätter att producera och leverera för fullt. Vi har varit föera som testat granaterna nu både i skog och cqb. Får in positiv feedback och föförbättringsförslag, varav flera bra som kommer implemeteras.

Fåtal rapporter om pyro som inte fungerat, dock har jag inte lyckats få tillbaka några av dessa. Jag vill väldigt gärna ha dem tillbaka för analys och erbjuder ersättning med två laddningar i retur.

pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av pompe88 »

lobbade ett tiotal o demonstrerade några andra, inga blindgångare alls. MYCKET nöjd med dessa granater, lite ovant att de var lätta men det är mer en fördel, går alltid att göra tyngre om så önskas.

Den lite lägre knallen var uppskattad av samtliga som jag bad att ge omdömme, särkilt inomhus. de gav lite glödande rester ibland men är det brandfara i marker skall ingen pyro alls användas ändå.

samtliga större arrangörer o banägare bör skaffa dessa, testa o sedan godkänna för spel, speciellt om det är inomhus
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

delendam
Inlägg: 114
Blev medlem: tis maj 08, 2012 1:40 pm

Re: Crowdfund nya granater (stoppdatum 11 okt)

Inlägg av delendam »

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4827104314

Nästa version prototypas för fullt.
Tittar på förbättringar av kropphylsan för att fånga glödrester och minska brandrisk.
Jobbar på ny omladdningskonstruktion som blir mer lätthanterad och driftfördelar.

Skriv svar