är det värt att göra svenska recensioner på airsoft?

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
BRRayTek

är det värt att göra svenska recensioner på airsoft?

Inlägg av BRRayTek »

Tjenare.

Som min rubrik lyder kan de vara värt o göra?
kan de få en del tittare tror ni? eller ska jag lägga ner de helt?
de finns ju massa amerikanska, så hade tänkt o gör på svenska oxå, kanske finns några som hellre vill lyssna på de...?
Jag vet inte men skriv gärna vad ni tycker så länkar jag till min YT sida så ni kan se,gilla, och SUB. :D

De vapen som kan komma på lista då är b.la. g36c, g3, m4, m14, beretta...

NonEx

Re: är det värt att göra svenska recensioner på airsoft?

Inlägg av NonEx »

Nä, för liten publik och nästan alla svenskar kan och förstår engelska reviews, så jag hade inte slösat energi på det. Förutsatt att du är bra på engelska såklart så det inte blir pinsamt dåligt.

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Inlägg av Twist »

Recensioner på svenska är nog väldigt välkomna, om de är bra. Språket spelar viss roll men kvalitet är och förblir viktigast, IMHO.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Xelley

Inlägg av Xelley »

Min första tanke var - varför inte? Kan det bli för mycket recensioner? Är dom väl utförda och på svenska så varför skulle jag välja en engelsk talande recension före din?

30 augusti 2012, 22:03:

Min första tanke var - varför inte? Kan det bli för mycket recensioner? Är dom väl utförda och på svenska så varför skulle jag välja en engelsk talande recension före din?
I dont do karate, i do Ka - Razy!

ministry

Inlägg av ministry »

Kvalitet är viktigast, naturligtvis - och med det att vara saklig och så objektiv man kan vara. Det behövs inte fler "a asså den här e jättebra"-proffstyckare, det finns det gott om redan :3

Något edukativt, sakligt, objektiv och med tydliga enkla resonemang kommer man långt.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

BRRayTek

Inlägg av BRRayTek »

Okej tacksam för snabba svar, och de känns som jag borde ge det ett försök faktiskt, jag har bara en hake o de e ju kameran... inget stativ till den och har ju sett en del som håller i sina kameror och de ser ju bara förj*vligt ut.

Men ändå det är nog värt ett försök då tycker jag.

yohasses

Inlägg av yohasses »

Go for it!
Om recensionerna är bra kommer jag lägga upp dem på http://www.vikingairsoft.se :D
Marcus Hansson

nox_umbra

Inlägg av nox_umbra »

Jag tycker att alla borde göra recensioner på sina vapen och gear på svenska.
Det viktigaste är att inte göra recensionen på en gång man köpt vapnet för då brukar lyckan vara för hög för att ge en objektiv syn på kvaliten osv.

Det jag stör mig mest på med olika recensioner på youtube är skakig kamera och dåligt ljud, ha kameran på ett stativ eller liknande och våga synas i bild.
Sen är det viktigt med vad som tas upp i den också, "den här är metall, den här är metall och den här är i plast, men den är bra ändå"
känns inte som det viktigaste om du förstår vad jag menar.

Objektiv och gärna lite kritisk syn på det hela, alla vapen jag sett recensioner på har vapnet alltid varit bra av någon anledning.
Men för all del kör på bara, jag kommer att kolla.
Och planerar du att göra många recensioner så vore det kanske en ide att inte ha massa andra klipp upplagda.
We're not surrounded, we're in a target-rich environment!
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776

1mpulseS0D

Inlägg av 1mpulseS0D »

Om du har tid kan du göra både på svenska och på engelska! Då når du ut till en bredare publik, och alla som förstår svenska kan få airsoftvideor på svenska, vilket är en liten raritet. :P

BRRayTek

Inlägg av BRRayTek »

här kommer lite provskjutning och så att säga en "intro" till om jag ska göra recensioner eller inte, titta gärna och gilla, kommentera. :)

http://www.youtube.com/watch?v=ylC2hYEAXxo&feature=plcp

Skriv svar